12.02.2010 г., 9:37 ч.

Любовница 

  Проза » Други
1321 0 2
1 мин за четене

   Аз съм твоя любовница! Обиждаш се, когато ти го казвам, а всъщност трябва да ми е обидно на мен!  Казваш ми, че при мен намираш всичко, но тогава защо се връщаш при жена си!? Казваш, че аз съм единствената, но замислял ли си се за колко часа на седмица!? Казваш, че ме обичаш, но тогава защо крадеш време, за да си с мен!? Казваш, че с нея вече не ти е добре, че нещата са приключили отдавна, но тогава защо си още с нея!? Да си любовница, означава да си женена, без брак, за мъж – илюзия!

   Всичко в тази връзка е илюзия – думите ти, действията ти, чувствата ти! Идваш при мен, но ризата ти я е прала тя! Стоиш с мен, но постоянно си гледаш часовника, защото те чакат да се прибереш у дома! „У дома“ не е при мен!  Създаваш ми усещането, че не на нея, а на мен ми показваш по-добрата си същност, че въобще на мен ми даваш повече, отколкото на нея! Илюзии, илюзии, илюзии… И двете нямаме нищо! Противопоставяш ни, но ние двете те изграждаме – не можеш нито без мен, нито без нея!

   Какъв е твоят отговор, любовнико!?

© Александра Дилянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Казваш, че с нея вече не ти е добре, че нещата са приключили отдавна, но тогава защо си още с нея!?"
    Това ми е любимото!!! А какво ли казва у дома?! Всички съпруги са много гадни и милите мъже живеят само защото не им се иска да делят секцията и да режат спалнята на две, понеже е много скъпа. А някои садури са толкова мили със съпругите си. Питала съм: Защо не се разведеш? Ти луда ли си, жена си не давам за никоя друга, просто се разсейвам от стреса навън. Да не слагаме всички под един знаменател. Има и такива дето изпитват вина, чувстват се отговорни към сенейството, а сърцето им е при другата и там е по-истинското, животът им е немислим без "другата". В такива моменти трябва да се вземе решение, защото животът ни е само един. И е хубаво да е хубав!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=iHm7ko4J2l0&feature=related
    Какво искаме? Букет или...само остатъците...
  • "Противопоставяш ни, но ние двете те изграждаме..."
    .......................................................
    Може би отговорът е точно в това, истината винаги е една, но
    интерпретациите на истината са много, всеки си има
    някаква субективна интерпретация на истината...
    Пожелавам успех и късмет занапред!
    ПОЗДРАВИ!
Предложения
: ??:??