4.10.2007 г., 15:53 ч.

Любовта ми към цветята 

  Проза
1541 0 16
- Харесвам розите и хризантемите.
И вътрешен глас, който ми нашепва:
- И маргаритките.
- Да, и маргаритките харесвам. Обичам и лалетата.
И вътрешен глас, който ми нашепва:
- И теменужките.
- Да, уханието на теменужките е прекрасно. Обичам карамфилите и зюмбюлите.
И вътрешен глас, който ми нашепва:
- И водните лилии.
- Да, и водните лилии обичам също. Харесва ми тяхната плътност. Възхищавам се на изтънчената им красота насред водата. Обичам и кокичетата.
И вътрешен глас, който ми нашепва:
- И гладиолите.
- Да, и гладиолите харесвам. Обичам да ги наблюдавам как разтварят един по един цветовете си. Харесвам и божурите.
И вътрешен глас, който ми нашепва:
- Ти харесваш всички цветя.
- Да, аз харесвам цветята.
И вътрешен глас, който ми нашепва:
- Но на кого му пука за това!?
- Да, за това никого не го е грижа. Но за сметка на това някакви умислени хора с бели престилки (харесвам белия цвят) живо се заинтересуваха от моя вътрешен глас. Оле!

© Станислав Пенев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • E...хааа...!
    Ама и аз си говоря с цветята ...
    и музика слушаме заедно...
    тия с белите престилки само да не ме чуят...
    развесели ме.с обич за теб.
  • Pustinnocvete (Стами), благодаря за поздравите. Не бях чувал за пустинни цветя, само за пустинни бури. Но щом казваш, няма къде да ходя, ще трябва да те харесам.
  • Щом харесваш всички цветя значи и мен ще харесашобещавам да не те бода много хахаха
    Поздравче за веселите и забавни разказчета които пишеш Станиславе!!!
  • И на мен ми нашепва вътрешния глас не за цветя, за друго та си мислех... дано тия твоите хора не се заинтересуват от него. Даже и сега ми нашепва:"Колко много цветя! Дали да не взема да си откъсна едно? "
    Поздрав!
  • Моето гласче си ми върши много добра работа и изобщо не ми прави такива бели като твоето. То даже ме пази!
  • Сорбус, офико ненагледна, че кой изобщо си мери харесването тук. Никой не го интересува кой какво повече харесва, но виж, ако имаш едно подмолно вътрешно гласче, което непрекъснато да ти се бърка, тогава вече е друг въпросът.
  • Свате, че аз ако почна да ти казвам какво харесвам, ще се изкарам сто пъти по-луд от тебе!
    Но от мен да знаеш - луди са тия, които не обичат цветята!
  • Цветята...
    Хубаво!
  • Олеле...чак сега осъзнах защо всъщност имам цяла ботаническа градина...
  • Иванова (Ина), идеите ти за орхидеите са прекрасни. Сигурно ги харесвам и тях, ако са цветя, ако са зеленчуци, сигурно също ще ги харесам. Ако са месоядни, ще ги харесвам от далече...
  • Ами, трябва да споделя една тайна. Писано е, за да се харесва, това беше подмолната ми цел.
  • хахахахахахахаха,това ми хареса!
  • o.O добре ...
  • Хахахах,това беше много приятно за четене
  • Всички НЕГРАМОНТО пратени цветя се връщат!!! Тъпкано.
  • ще ти пратя цветя
Предложения
: ??:??