2.07.2017 г., 20:50 ч.

Любовта ми под лунна светлина 

  Проза » Писма
847 3 10
1 мин за четене

Малко преди полунощ е. Отново настъпи това време от денонощието, в което липсата ти се усеща най-силно. Взирам се в звездното небе през прозореца, защото знам, че и ти правиш същото в този момент. Гледаме една луна, едно небе, едни звезди и това ме кара да те почувствам по-близо до мен. Вече е полунощ. Затварям очи и си пожелавам теб. А сега ще се сбъднеш ли? През ума ми за части от секундата преминават всички наши спомени. Спомням си за всяка наша сгряваща прeгръдка, целувките ми по нежната ти кожа, изпепеляващите погледи... Отново поглеждам към звездите в небето и ми се струва, че видях твоята усмивка там. Или аз откачам, или те обичам до лудост. Сега би казал, че съм прекалено малка да обичам. Мама ми беше казала, че е любов, когато усетиш онези тръпки по тялото си от първия поглед, от първия допир. А аз усетих точно това, когато те видях за първи път и хвана ръката ми. Мама никога не ме е лъгала, затова и този път ще ѝ повярвам. Вече е един през нощта. Времето лети, когато си мисля за теб, за нас. Луната все така осветява малката ми тъмна стая. Лягам на леглото, затварям очи и отново виждам твоето лице. Обичам това време от денонощието, въпреки липсата ти и знам, че в съня си ще те срещна и там ще се обичаме, както в реалността не можем.

 

© Екатерина Всички права запазени

За първи път споделям нещо написано от мен с когото и да е. Винаги нещо ме е спирало, но реших, че е добре да чуя мнението ви. Пиша от скоро и все още се уча. Приемам критики и съвети. Благодаря предварително!

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се, че ти е харесало!
  • Много завладяващо е написано, даже е като сцена от книга която бих прочела само заради това.
  • Ужасно много благодаря за съветите и подкрепата! Не съм вярвала, че това, което пиша ще се хареса на някого. Правите ме много щастлива. Бъдете щастливи и вие!
  • Е,все някога започва за първи път!И любовта и опитите да споделиш чувствата си в изповеден момент.Продължавай,защото това ще възвиси любовта ти!
  • Пишеш много зряло за възрастта си. Определено имаш талант. Когато бях на твоите години, изпитвах затруднение, докато намеря стила си. Впечатлен съм от начина, по който разсъждаваш. Смятам, че можеш да постигнеш високи успехи в бъдеще. Не се притеснявай да пишеш на всякакви теми – тепърва ще навлизаш в огромния свят на поезията. Бъди себе си. Не спирай да твориш. Радвай се на това, което създаваш. Животът е пред теб. Поздравления!
  • Красота от сърцето! Добре дошла!
  • Благодаря за подкрепата! Приказна нощ ти пожелавам!
  • Къде ми е доброто възпитание?Добре дошло, мъниче!Успех!
  • Благодаря!
  • Красиво и нежно.
Предложения
: ??:??