13.07.2008 г., 19:48 ч.

Любовта ни не е същата... 

  Проза » Други
975 0 0
2 мин за четене
 

Любовта ни не е същата...

Ние не сме същите... Ти не си същият и аз не съм същата... Аз можех да ти бъда вярна, но пожелах и други, а ти ми беше верен, но ме лъжеше за дреболии. Карахме се за незначителни неща и така ставаха скандалите - насилието между нас. Защо стана така между нас? Защо трябваше да се разделим? Никой не може да ни каже... И ние не можем да си отговорим!

Ревността погубва всеки един от нас... А защо трябва да я има с повод и без повод? Затова ли се събрахме; защо ги няма уважението и доверието в другия? Виновни сме и двамата за АДА, който си създадохме; Онова, което искахме, но не го получихме и затова нека всеки позволи на другия другаде да търси и да намери щастието за себе си. Аз ти го пожелавам от все сърце, а ти ще ми го позволиш ли???

Любовта е свято нещо, но не всеки може да го оцени!!! Юда - предателят на Иисус, предателят на Божията любов и доброта... О, него го има във всеки един от нас! Вие хора решавате дали той ще живее във вас или не, дали трябва да постъпваме като него с нашите любими хора или не. Всеки сам прави своя избор. А да се правят добрини е много по-лесно, отколкото да се правят злини - стига да искаш.

 

 

 

© Силвия Герджикова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??