9.06.2006 г., 21:00 ч.

Любовта в очите ти… 

  Проза
1811 0 1
4 мин за четене

Любовта в очите ти или... една история, за това как едно момче обича едно момиче...

 

       ТЯ беше в стаята си. Беше се сгушила в ъгъла на голямото си пухено легло. Слушаше една от любимите си песни на Ne-YoSo sick и плачеше. ТЯ пускаше тази песен тогава, когато беше тъжна. (Сега сигурно ще попитате защо това момиче плаче , нали !?! Ще ви кажа защо.) Току-що разбра, че момчето, с което ходеше й е изневерило с вече бившата й най-добра приятелка.

       В този ден тя трябваше да бъде на партито за рождения ден на най-добрият си приятел, с който се познаваха от деца, заради това, че живееха кажи-речи врата до врата. Но ТЯ не отиде на това парти. Плачеше в стаята си.

       На вратата се позвъни. Нямаше кой да отвори освен плачещото момиче, но ТЯ нямаше сили, сърцето й бе разбито, болеше я.

       Упоритият досадник, който звънеше на вратата беше най-добрият й приятел, който се опитваше да разбере защо ТЯ не дойде на тържеството му. Изведнъж ТОЙ се сети, че ключовете за входната врата стоят под изтривалката. ТОЙ не веднъж се бе качвал горе при нея, когато родителите й ги няма…

       Така направи и сега. Качи се по стълбите и застана пред вратата на нейната стая.Чу я, че плаче. Чу и музиката. Той знаеше кога ТЯ пуска тази песен. Разбра и защо плаче. ТОЙ почука и я помоли да отвори: “Отвори, мила, аз съм!”(ТОЙ беше влюбен в нея, но не искаше да я нарани като й каже, защото ТЯ бе изцяло отдадена на връзката си с онова момче.) Вратата не бе отворена, не се чу дори отговор. Щом разбра, че тя няма да отвори, ТОЙ разби вратата. ТЯ беше там, с нож в ръка. Искаше да сложи край на живота си. ТОЙ я спря. Прекалено много я обичаше, за да й го позволи. Нямаше да може да преживее загубата й. ТОЙ взе ножа, хвърли го и я прегърна силно. ТЯ продължаваше да плаче. Стояха така близо час, докато ТЯ не го попита защо го е направил, защо я е спрял, ТОЙ й отговори с думите: “Бих направил всичко за теб, защото те обичам, но не само като приятел. Влюбен съм в теб!!!” ТЯ го погледна, тогава ТОЙ я целуна. (За нея това беше от онези странни целувки, от които не знаеш как да се почувстваш.) Погледнаха се в очите, тогава ТЯ го прегърна силно и го целуна. So sick продължаваше да се върти. Легнаха на леглото прегърнати и слушаха песента, докато не заспаха…Сега ТЕ са заедно и никой не може да ги раздели…

      

By ZoRiTo0o

© ЗоРи Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • много е хубаво само че не винаги става така понякога те е страх да признаеш че обичаш приятелят си с който си от дете
Предложения
: ??:??