18.06.2011 г., 0:52 ч.

Малко от моя личен опит или Какво да правим, ако сме аз? 

  Проза » Други
812 0 1
6 мин за четене

Казват, че животът е просто надпревара кой кого ще нарани.

Е, добре де. Само аз го казвам.

Животът ме пречука, така че просто се научих да размахвам средния си пръст гордо-гордо все и едно е златен.

Да кажем и че си взех поука - най-после.

Пораснах, вече се имам за умно момиче. Научих се на това-онова за връзките с приятел.

Да започнем отзад напред.

 

* * *

 

Урок номер 1: Никога не хлътвай по приятел.

 

О, повярвай ми, изобщо не е толкова романтично, колкото и от Холивуд да се опитват да ни набият в главата обратното.

Хлътването по приятел е лошо. Ло-шо. И боли гадно.

 

Да прегледаме двата възможни изхода (най-опростените, разбира се!).

 

Вариант 1: Той споделя чувствата ти...

Ау, кеф. Сега ще имаш гадже, с което, ако скъсаш, не само ще те боли, защото си влюбена, ами ще загубиш и приятел. Честито.

 

Вариант 2: Той не споделя чувствата ти...

Ауч, това болеше. Сега ще си жалката хлътнала приятелка, с която споделя всичко, но която може единствено да сънува да е с него. Сладко малко влюбено същество, обезоръжено от силата на любовта и приятелството.

Осъзнай се, сладурче.

Жалка картинка си.

 

* * *

 

Урок номер 2: Никога не тръгвай с приятел, дори и да имаш щастието той да изпитва нещо към теб.

 

Да, знам, повярвай ми, знам. Гадно е да обърнеш гръб на любовта, още повече, когато дори не е имала шанс да се превърне във връзка.

Просто не си заслужава. Не ми вярваш?

На колко си?

Защото и тук има два варианта.

 

Вариант 1: Не-особено-щастливият-край да ти говори нещо?

Очевидно, късате... и всичко се прецаква. Готова ли си да загубиш приятел заради някакви си пеперудки в стомаха, които може да са били породени от прекаляването с кърито в храната?

Не. Хайде тогава, миличко, стискай зъби и не прави глупости.

По-късно ще ми благодариш.

 

Вариант 2: "... и заживели щастливо"

Така, ти на колко си? Докато не надхвърлиш двайсет и пет, не признавам подобен край. Нищо не е достатъчно сериозно, че да завърши така и не - не ме интересува какво ти казват хормоните, умът, сърцето или приятелите.

Отказвам да приема връзката с приятел заради личен (не особено приятен) опит.

Стой-далече-от-приятелите.

 

* * *

 

Урок номер 3: Не изневерявай... 

 

... дори и гаджето ти да живее на 400км., да си ужасно самотна, да имаш страшен сладур за съсед и да са просто няколко целувки.

Харесва ли ти системата с вариантите? Не че ми пука, пак ще го напиша така, по-лесно ми е.

Но тук ще са три, така смятам за по-подходящо.

 

Вариант 1: "Ако не го призная, значи не се е случвало никога"-стратегията.

М-да, прекрасен подход и много често използван... ама ако милото ти разбере от друг, какво правим?

Гризем си ноктите, ето какво. Което ни насочва към...

 

Вариант 2: Когато тайната вече е не-особено-тайна.

Тук няма какво да си говорим, кофти тръпка. Дори много да те обича, никой не е толкова глупав, че да се довери наново толкова бързо.

Загубено доверие е равно на обречена връзка.

Да, и за вас се отнася, пубертетчета.

 

Вариант 3: "Тайната е тайна, само когато я знаеш единствено ти."

Прекрасно. Току-що се сдоби с чисто нова, пищяща, натякваща и ужасно досадна... гузна съвест.

Съвестта е кучка и хич не влияе добре на външния вид, връзката, настроението... (списъкът си продължава, нека спрем дотук.)

Как е чувството да си сам срещу себе си?

Самa си го избра.

Понеси си последствията и другия път - умната, сладурче.

И този път гледай да направиш връзката между действията и главния мозък - ей така, за разнообразие.

 

* * *

Урок номер 4: Приемай острещния пол като автобуси - идват на пет минути и даже в различни разцветки.

 

И не, не изгрубявам. Точно така си е.

С правилната настройка идва и моментът, в който ще се наложи да ги пъдиш с пръчка.

Сексапилът е в начинът на мислене и държание, а не формата на задника или колко си се изръсила за новия топ-цицопоказател.

Представи си следната картинка: Лъскава блондинка с крака до сливиците, перфектно оформени задни части и сладка усмивка... която за съжаление не излиза наяве. Вместо това русокосото явление е забило поглед в масата и отговаря на всеки комплимент с "не е вярно!" или "да, ама...".

Какво лошо има в скромността ли? Ами, като за начало, никой не иска да я чука.

 

На десетина метра от Мис Скромност стои сладка червенокоска, позакръгленка тук-там, но пък с достатъчно самоувереност и жестоко чувство за хумор. Повдига презрително вежди, ако станеш по-дързък, друг път пък праща ти въздушни целувки.

Непредвидима. Духовита. Огнена. И, което е важното в случая, секси.

Познай коя от двете ще стои сама и коя ще събере повече телефони до края на вечерта.

Стопли ли, бебчо?

Всичко ти е в главицата.

Използвай го, за бога.

 

* * *

 

Урок номер 5: Доброто старо "майната ти!"

 

Но да се върнем на връзките.

Ако все пак решиш да не обърнеш внимание на съветите по-горе, първо ще се прецакаш, а после ти остава само едно - да теглиш майна и на човека, и на последствията.

Да, преди малко изповядвах вярност към партньора, а сега път ти казвам да го зае... така де, забравиш напълно. Обичам да си променям мнението.

"Окей, съсипах всичко, осрах нещата и работата приключи адски кофти, обаче... майната ти."

Иди, че тръгни да го оборваш. Най-много да си загубиш времето - тази реплика е универсална и неунищожима.

О, чакай, освен ако не си добро дете - добрите деца ги прецакват доста.

Така че... ако си - е, тогава и аз не мога да те спася.

Опитай се поне да намериш някой също толкова глупав, че да вярва в истинската любов на 13, например.

 

Късмет.

 

 

© Меланхолия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??