11.07.2024 г., 18:54 ч.  

Мамка му и шебек 

  Проза » Хумористична
162 0 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

- Докторе, помагай - видимо притеснения пациент се оглежда конфузно зад гърба си, докато с лявата си ръка се придържа за задните си части - мамицата му и шебек!

 

Доктор Ставрев, все още практикува, въпреки, че отдавна трябваше да е пенсионер. Намества очилата си с привичен жест и поглежда с любопитство младия мъж, току що влетял в кабинета му. Младежът смръщил лицето си в конвулсия явно изпитваше остра болка в ректума. Опитния доктор винаги може да различи истинската болка от симулацията.

 

- Няма да те каня да седнеш. Кажи ми сега ти ли го завря, или някой ти помогна? - изхриптя с глас, който напомня за десетките хиляди изпушени цигари в своята дълга практика на хирург.

 

- За какво говориш, докторе!? Нищо не съм завирал, а ми го завря... - младока замлъква, явно засрамен да разкаже какво точно му се е случило и кой точно е виновен за това - една маймуна, от зоопарка, дето го откриха преди месец - видима червенина обля лицето му.

 

Заинтригуван Доктор Ставрев насочи цялото си внимание към пациента и усети, че го залива необяснима емпатия, от която мислеше, че отдавна се е излекувал.

 

- За да ти помогна трябва да ми разкажеш по-подробно. Каква маймуна, какво ти завря, къде и кога се случи всичко това?

 

Обнадежден младият човек се поотпусна и заразказва как били влезли късно вечерта с приятели в клетката на макака, как преди това се били хванали на бас, че шебека е майка с малки, въпреки, че никой от тях още не го бил виждал. Половината от компанията твърдяла, че надписа на латиница " Maimunata e majka" недвусмислено сочел, че животното, обитаващо клетката е „майка“ от женски пол, вероятно има малки и затова не излизало извън дървената къщурка. Другата половина им се присмивала, твърдейки, че надписа трябва да означава, че маймуната е „мъжка“ и вероятно по цял ден дреме в хралупата си.

На лицето му отново се изписа болка, когато продължи с разказа, как изтеглил късата клечка и трябвало да докаже пред цялата компания, че не го е страх да влезе при едрия примат.

 

- Нека да се досетя - доктора реши да му спести по-нататъшното обяснение, което явно го караше да съпреживее отново физическата и емоционална болка от последвалите събития - мъжки е бил, мамка му и шебек! Само не разбрах дали е свалил гащите ти, за да ти докаже пола си?

 

- Това е другия проблем, докторе. Направо през гащите ми го доказа!

- Така, ще те закърпя. Тебе ще закърпя, а гащите ти ще ги закърпи майка ти – Доктор Ставрев едва се удържа да не изпадне в бурен смях – Сега ми кажи, разбра ли защо трябва да пишете на кирилица, бе хаймана! Майка била, мъжка била! Слон ви трябва на вас, слон…!

© Атеист Грешников Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 😁😁😁
  • Този коментар е отбелязан с червена точка. Може да е нужен родителски контрол при четене... Ха, ха, ха...
    И пак: Ха, ха, ха... Е, добре ги нареди тези, които пишат на шльокавица. Сега ще му мислят, че и за тях може да се намери една "majka" маймуна да им го отпери - те не че нещо друго заслужават, де. Вече няма да пишат тотални глупости като "то съдържанието е важно, не там някакъв си правопис". Ами който не спазва правописа си намира майстора. Ха да полеем с натриева сол на хиалуронова киселина, та виж тези с правописа са намерили ректален покой.
Предложения
: ??:??