27.05.2019 г., 8:40 ч.

Манекени в космоса 

  Проза » Фантастика и фентъзи
459 3 13
2 мин за четене

Космодрумът се виждаше великолепно отвред – и от специалната трибуна за гости, и от местата, отредени за публиката, и от специалния наблюдателен пункт, предназначен за специалистите и висшите държавни ръководители, дошли за пробата на новия космически апарат. Сред множеството се забелязваха вицепрезидентът, няколко министри, много сенатори и конгресмени, както и губернаторите на щата и съседите му…

Изобщо – поредно оригинално шоу на младия и много активен милиардер, обичащ да демонстрира стремежа си към науката и огромното си желание да даде тласък в овладяването на Вселената. Засега на Слънчевата система, по-късно и на Галактиката…

Този път шоуто беше смайващо. Отново. Щеше да изстреля новия модел кораб, който в името на интереса и забавата, трябваше да изхвърли в междузвездното пространство старата огромна лимузина на милиардера. При това, за да изглежда всичко реалистично, в нея бяха сложили четири манекена. Изпипани до последно, като истински човеци, в елегантни костюми, с папийонки. Само лицата им разваляха илюзията – оставаха си манекенски. Розови, с видими черти, но манекенски. Някак си размазани и без търсената самоличност. Но публиката не се вглеждаше чак толкова – манекени, какво искаш…

Разнесе се предстартовото броене… После изтрещя гръм… Под ракетата се изви облак огън и дим… Апаратът се понесе нагоре…

И станциите за следене започнаха да докладват. Гласът на водещия едва се чуваше в шума на ръкоплясканията и възторжените приветствия за новия подвиг на нацията…

Сетне всички си тръгнаха. Космодрумът се опразни. Младият милиардер замина за банкета, където беше поканил над хиляда изтъкнати гости – политици, артисти, певци, учени…

Пред да тръгне към залата, отговарящият за шоуто пусна телевизора и седна в един фотьойл. Разбира се, първата новина беше за тяхната ракета. После информираха за поздравленията от страна на самия президент към младия и амбициозен милиардер, влагащ безкористно сили и средства за славата на великата си държава.

Накрая говорителката съобщи, че продължават издирванията на изчезналия мултимилионер, който беше отвлечен заедно със секретаря си и двама охранители преди три дни. Но и досега нямаше следа от четиримата…

-       Няма и да има – засмя се самотният човек в залата. Сепнато се огледа, изключи телевизора и тръгна към паркинга…

Манекени, а… Подсмихваше се той с удоволстие. И хич не си и помисляше, че може да има проблем със спирачките на колата си…

Какво да се прави – нямаше достатъчно лимузини за изстрелване на ненужни хора…

 

Заповядайте на лафче - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Силвия!
    В някои племена вожда го принасят в жертва понякога, в други той принася жертви. Не е за мен...
  • Всичко си измислил, Георги, но кой ще е вожд на племето? Сега е моментът, да ти издигнем кандидатура. Помисли си. 😁
  • Благодаря, Валентина!
  • Брррр...
    Благодаря, Пепи!
  • А манекенки?
  • Благодаря, Стойчо!
  • "манекени,какво искаш..."😂
  • Благодаря, Ангелче!
    Ти видя ли ги? Горе, около вас се носят...
  • Благодаря, Красимира!
    Но не аз пращам манекените...
  • Не ми харесва замърсяването на космоса по този, макар и оригинален начин... Оставам на вълната на фантастиката... Поздрави, Генек.
  • Благодаря, Блу, Мариана, ДПП!
    Само реализъм, приеман от някои за фантастика...
  • Все някой трябва да я прочисти тази планета от подобни "важни" особи.
  • Те всъщност си имат лимузини. Ако си финансират и изстрелването в космическото пространство ... "ще настане такъв живот"
Предложения
: ??:??