19.05.2009 г., 20:14 ч.

Матури 2009 

  Проза » Разкази
1693 0 11
2 мин за четене

Матури 2009

 

Матурата по БЕЛ е много хубаво нещо, поне като замисъл... Щеше да е още по-хубаво, ако не бяха само 23 от 100 точките за 3... Нека ви обясна, че всики нафукан и незнаещ собствения си език абитуриент, който е писал само отговори "г" на матурата, получава 3... Не е ли прекрасно... Ах, каква образователна система... Дори и да не знаеш кой е Вазов, дори и да свързваш името на Ботев само с футболния отбор, минаваш... Просто не се изискват никакви усилия да напишеш само "г", даже изглежда доста красиво на бланката с отговори... А нали казваме, че "красотата ще спаси света", нищо не ни пречи да пишем 3-ки на всички, все пак предстоят избори, искаме новите гласоподаватели да са доволни...

Аз за мое удоволствие избрах втората матура да ми е по Математика... Честно да ви кажа, не мисля, че ще се намери и един политик, който да я реши цялата...

Чудя се, за да изчисля какъв е шанса да изритам министъра на образованието по грозната мутра... Дали да използвам формулите за пермутации, или може би вариации, но най-вероятно ключа към отговора да е в комбинациите... Трябва да попитам министъра на икономиката, все пак раздела "Комбинаторика" е основен в икономическата наука... Но не! Чакайте, той няма образование за икономист... Ах, ама верно е много забавна нашата политическа сцена...

Трябва да ви кажа уравненията са ми любимите... Напомнят ми за жени... Всяка жена си има неизвестно, някои дори си имат по няколко... Търсиш решението по какви ли не начини, заплиташ и преплиташ и отплиташ всички тези цифри... Най-гадно е, когато накрая получиш "няма решение"... Винаги, като получа такъв резултат си спомням за една мацка - Ваня, която под какъвто и ъгъл да я хванех, все не успявах да и доставя удоволствие... Любимата ú поза беше мисионерската, обичаше явно да брои мухите по тавана... Но за мен Ванчето винаги ще си остане едно би-квадратно уравнение с отрицателна дискриминанта...

Модулните, честно, най ми харесват, имат си и плюсове, и минуси, интересни са и отразяват характера на всеки от нас... Но това мое мислене, струва ми се, че би го разбрал само един математик... Обаче, пък, като се замисля, матурата по Математика, беше направена по толкова брилянтен начин, че само математик да я реши, което значи, че трябва много математици са били родени през 90-та година... Малеее, красота!

 

Поздрав за наборите!

© Армагедон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Нима се възмущавате от това, че бъдещето ни е в ръцете на тиквеници? Какъв ви тук ужас, това е прекрасно, нали!
  • Всичко е било доста по-трудно от миналата, гледаха тогава да затворят очите на хората,да видим догодина как ще е!
  • Хареса ми. За съжаление всички ни очаква един живот, пълен с неспирна борба спрямо многото и големи несправедливости и глупости, които ни заобикалят! Поздрави!
  • Аз не разбирам много от математика, но ми хареса. Интересно и забавно написано.
  • Ей Матури 2009...моя красива, неподправена, безгрешна чак смешна любов...как невъобразимо се радвам, че ви подминах, минах и изоставих....
  • Интересна тема. Хареса ми разказа ти.
  • и аз имам чувството, че бяха нагласени, особено математиката беше много по-трудна от миналата година... според мен, за да докажат че учениците не трябва да имат втора задължителна матура математика...
    П.П. Благодаря за мненията и приятно изкарване и на вас на бала =)
  • Армагедон, какво да коментирам - положението е "прецакано" от доста време! Хареса ми есето ти! Поздрави!
  • Много добре написано!
  • Дам... аз останах с впечатлението, че нещата си бяха фарс от начало до край. Иначе поздрави и хубаво изкарване на бала :>
  • Интересен начин на разказване Допада ми!
    Кой не би искал да срита тези,които от горе дирижират живота ни... Приеми,че уравненията,Вазов,Ботев и т.н. са път към узряването на човека... Всяко "изпитание" си струва,каквато и да е цената му...
Предложения
: ??:??