28.06.2009 г., 0:20 ч.

Медальон в чаша кафе 

  Проза » Еротична
1844 0 10

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

Чаршафите прошумоляха като пролетна трева. Голото тяло на Магдалина  се плъзна леко по тях. Червените й къдри пролазваха по съблазнителния овал на  развълнуваната от ласките  гръд. Стана, изпъвайки копринените чорапи  по меките бели бедра. Нахлузи късата черна рокля, някак по навик, за да не е съвсем гола. Оправяйки немирните къдри, напипа медальона на шията си. Примижа болезнено и излезе. Още усещаше по тялото си  проучващите устни на поредния сладострастник. Искаше й се да се разбуди с чаша отрова,  вместо кафе. Влезе в кафенето, в близост до квартирата си.  Младият мъж зад бара я изгледа с проучващ поглед, сякаш я разсъблече. Магдалина се усмихна някак болно и посегна към чашата си. Загледа се в тъмната течност и промълви, сякаш на себе си:

- Като  нощ  е… Миг наслада, но  стиска за гърлото.

Момчето  само кимна с неразбиращ поглед. Бе погълнат от красотата й. Властно желание  го обзе. Премина като бърз огън по вените му.

- Защо  правиш  кафе на хората ? - попита някак безумно тя.

- Да забравят за миг  напрежението. - каза той небрежно, впивайки очи в  меката й гръд.

Медальонът  на гърдите и проблесна немилостиво.

- Сигурно е спокойно у вас. – каза тя – Аз живея навсякъде - и тук, и там, и никъде…

- Спокойно… Възрастни хора са ме отгледали. Родителите си не помня…Само снимки ми останаха. Майка ми заминала…

Магдалина  го прекъсна и  каза, че ще се върне, за да  си довършат  разговора. Идваше всяка  сутрин, за да търси топлина, след вледеняващите устни на порока.  Младият мъж й харесваше. Някъде между порочността и блудните нощи бе изгубила  онази детска наивност, лековерието, което  блестеше в очите му. Искаше и се, докосвайки се до плътта му, да вкуси и от  простотата, яснотата на душата му. Гръдта й се вълнуваше при мисълта за него. Две от копчетата на  тясната й блуза, откопчани закачливо  му намигаха.

- Ела, да се поразходим! - каза  Магдалина и тръсна съблазнително глава.

Гръдта й се полюшна нервно. Сякаш  задърпа с невидима каишка душата на младия мъж. Докато се опомнят, той  я бе привлякъл към себе си, обгръщайки талията й. Целуна я някак развълнувано, дълбоко. По телата им се разля лава от удоволствие. Гърдите й потръпваха от огнените следи на устните му. Медальонът се люшна леко, висулката падна на пода и се разцепи на две. Под капачето светнаха чертите на синеок мъж. Настана объркване. Смут.

- Откъде познаваш баща ми? –  объркано попита младият мъж.

Магдалина присви устни за същата болна усмивка и изрече:

- Мъж ми е.  Почина…

- А, децата?

- Син имах, но не бях достойна да  го отгледам…Избягах.

- Имам нужда от чаша…кафе. – изрече набързо  младият мъж и изхвръкна от стаята. – Да, горчиво като живота и черно като нощта…

Чаршафите писнаха като попарени... Голото тяло на Магдалина се сгърчи болезнено. Бе намерила сина си...

 

 

© Явор Стефанов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Леле, браво! Краят е страхотен! И еротиката е лека и ненатрапчива.
  • Всеки пише за това,което е преминало през сърцето му...
  • На работа дойде една от тези жени,на които околните не гледат с добро око.Докато плащаше изпитото от портмонето и падна снимка на мъжа и детето и.Заболя ме...
  • Хубав разказ, драматичен.
  • Втори ден търся нужните думи за прочетеното. Разказът е завладяващ и навеждащ на много мисли. Харесва ми това, че си изпипал детайлите, без да се разпростираш върху тях. Намереният баланс ме кара да се връщам към произведението ти отново и отново. Нели е права, че сюжетът е класика, но гледната ти точка е уникална. Поздравявам те!
  • Много силен разказ-страхотни сравнения, болезнен финал и някъде там, между редовете все пак остава усещането за любовта... Поздрави!
  • Благодаря ви,приятели!
  • Леле, само този край не очаквах, макар че погледнато от друга страна е логичен. Успял си да го направиш хем неочакван, не такъв, какъвто трябва да бъде! Поздрав!
  • Знаеш ли кое харесвам в теб?...Преживяното,видяното претворяваш в разкази.
  • Сюжетът е стар като света...Класика. Хареса ми.
Предложения
: ??:??