19.04.2008 г., 9:23 ч.

Между небето и земята (Из "Откровено за лудостта") 

  Проза
703 0 2
1 мин за четене
 

***

 

Пристанах на светлинното стълкновение между небето и земята, притискайки свежото многообразие от цветните ухания на птичите трели, разбудили нощта. Не мога да ги преодолея. Някъде в далечината времето твори съпреживяна носталгия. Усещам я с преситеното си съзнание и окрилено се вливам в потока зрима феерия от сънувани залези...

Колко тихо нощта се стеле във вените на нищо неподозиращите предели на сетивата ни!

Звездни завети се разстилат върху плътта ми и рисуват жадувана близост с неприкисновена наситеност. Рисуват образи, които спомените татуират безвъзвратно в съзнанието ми. Цветни са! Като приливно превъплъщение на размазана стихийност... като утринно разбуждане... като звуково блудство с иначе привикналия навик да чувам органичните проявления на материята...

Оставям ги да се насладят на смирените ми телеса. Да татуират безвъзвратно извратеното си чувство за време и да променят измеренията на настоящето. Така ще продължим да се самозалъгваме с взаимна потребност и ще съпреживяваме дългите пътища на съзнателните ни стремежи към необятните измерения на непонятното...

Върховна наслада! Пошла призрачност размива пръстовите  блудства над закърнелите ми очаквания и прониква дълбоко в разораната безизразност на утробата ми. Осквернената ми жизненост се отпуска под напора на завладяващата непорочност на съзиданието. Светлината твори уродливото в мен... притиска с лъчите си първите образи, изникнали всред разпилените частици от разпадащата се чувственост... и дави писъците... в безмълвно отричане на негласното споразумение за неприкосновеност.

На сутринта абортирам зората и склопвам очи... за да не ослепея от зараждащата се надежда... за по-добър свят!

 

 

19.04.08

Пловдив

     

© Бехрин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Смачкани, в илюзии или без, в самозалъгване или в разбиране на пагубността му, тя - надеждата си живее и се приплита донякъде с мечтите, за които си мислиш понякога, че са безнадеждни. Май тогава си между небето земята и неверието...

    п.п. Не знам дали можете да подлудите човек двечките с Ралито, но на мен ми харесва, че ми размърдвате мисленето и ме карате да ви тълкувам. Друг е въпросът дали успявам.
    Поздрав и за двечките!
  • "Така ще продължим да се самозалъгваме с взаимна потребност и ще съпреживяваме дългите пътища на съзнателните ни стремежи към необятните измерения на непонятното..."

    Страхотно!Импотентността на разума и мощта на сетивата...Наистина можем да подлудим човек, ако ни свърже
Предложения
: ??:??