5.07.2020 г., 10:18 ч.  

Кой е казал, че няма такава държава 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
649 6 24
3 мин за четене

 

 

Акъл море - корони пасе!

 

Приятел в нужда се скатава!

 

Всяка жаба да си знае вола, всеки вол - подковата!

 

Вържи попа, да е мирна попадията!

 

Денят се познава от вечерта.

 

Храни куче да знае да не лае!

 

Чрез нахалство към регрес.

 

Чуждата кокошка - ярка!

 

Кой е казал,  че няма такава държава?  Държава, в която дори това, което го няма, да става?

 

"Изберете българското!" - морковите от Турция, доматите от Македония, прасковите от Гърция, но сергията е наша, родна!

Табела над табелата "Женски пазар"

 

"За Бога, братя, не купувайте! Пазарувайте за себе си!

 

Може да имаш всичко само ако нищо не ти трябва, може да нямаш нищо ако не знаеш какво ти трябва!

 

Мълчаливата жена е като черешовото топче - веднъж ще гръмне, но ще отнесе цяла империя!

 

Умен е не който се учи от грешките, а който се учи как да се предпазва от тях! Каква е файдата от ученето, ако няма полза от него?! ;-)

 

Край морето на любовта кредистите завзеха мястото на нудистите!

 

Който не си мери думите, му мерят капата!

 

Красивата жена и красивата опаковка си приличат по това, че и празни, може да бъдат продадени на висока цена!

 

А жените и парите имат един общ недостатък - никога не са достатъчно!

 

Подлееш ли вода някому, внимавай сам да не се подхлъзнеш на нея!

 

Единствено сигурен е пътят към Ада - по него катастрофи не стават, защото там катастрофите са критерий!

 

Дявол е не който е с рога, а на който други му носят рогата!

 

 

© П Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ivita_Mirianova (Ivita Mirianova) - благодаря! Радвам се, че те разсмях!
  • Остроумно, усмихнато и много вярно....И как добре си ги подбрала...И това черешово топче...Поздрав,Пепи.
  • Благодаря, Мария! Така ме зарадва с коментара си!🌹
  • Много си добра в сентенциите, Пепи. Поздравления.
  • Благодаря! 🌺
  • Много остроумно, Пепи! Прочетох с удоволствие!
  • Благодаря, митване¡ Хубав и слънчев ден🌻🍀
  • Браво, Пепи! Как ли съм го пропуснал. Станах и отворих наслуки Откровения. Имена... имена... Изглежда не само аз имам проблеми със съня. Благодаря на случайността, че ми даде възможност да прочета с удоволствие нещо от приятели. Много имена в сайта и все нещо човек ще пропусне и ще му убегне от погледа, за да открие по-късно на случаен принцип. И се замислих, уважаваме ли достатъчно приятелите, четем ли ги, осъзнаваме ли, как се чувстват, когато ги отминаваме. Размисли, размисли... Извини ме, Пепи, за пропуска. нали имам проблем с очите и не мога дълго да се задържам на компютъра. Поздравления, Пепи, прочетох с удоволствие... и Лека нощ!
  • pastirkanaswetulki - Мария - ето ти още едно, ако го нямаш, за "тефтерЯТ" - "Ако имаш две ризи - скрий едната от ближния": Това ми е от 1-вите публикувани някъде някога. Ученичка в 6-ти клас, скрищом, щото пусти срам, едно писмо и право във в. "Народна младеж", подписани с малко име и презиме, да не ме разпознае някой. А те взели, че ми ги отпечатали, и 3-те. Учителят по история ме разпознал, и цялото училище гръмна тогава.
  • Цветни, интересни, умни хрумки!
    " Приятел в нужда се скатава" ми стана любимото!🌻 Браво, Пепи!
  • Марианке - колкото и да се пазим, все нещо някъде ще ни щипне или ожили!

    Троя - от жената с пари и лудият с картечница ми хрумна 😅

    Краси - дето го е казал Стойчо по-надолу, "България е единствената страна, която граничи със себе си!"
  • Благодаря за успокоителната,...пардон, обезпокоителната доза усмивки няма лошо, щом толкова държави работят за българското благо..
  • Така ме разсмя с тази опасна мълчалива жена.
    Доста истини казани с усмивка. Поздрави, Пепи!
  • Таня, Ивон, Исе - благодря ви!
  • Усмихна ме!
  • Поздравления!
  • Благодаря, Дани! Стари поговорки в нови дрешки, или както се казва - рефреш и актуализиране!
  • Много ми хареса, Пепи! Поздравявам те!
  • СТОЙЧО - 😅 😅 😅 Кой казал, че няма такава държава? Държава, в която дори и това, дето го няма, да става? 😅
  • Интересни наблюдения и хрумки!
    Това за търговията!
    Излиза че България е единствената страна, която граничи със себе си!
    И колко е вярно в исторически аспект...🤔
  • генек (Георги Коновски) - Благодаря!
  • Ха-ха... и сериозност пред смисъла.
  • Синьо.цвете (Мая Нарлиева) - 🌹 🌺 🌻 три за щастие!
Предложения
: ??:??