14.04.2022 г., 11:50 ч.

Метафорично ли... 

  Проза » Разкази, Хумористична
839 0 13

           Прочетох из нета наскоро..

'' Брат Пит  подарил на бедстващи 150 къщи, които стрували на актьора около  26 милиона долара...''

Сега обитателите на тези къщи искат да осъдят актьора, че по тяхно мнение '' Къщите са некачествени и не са пригодни за живот...''

Брат Пит  възкликнал '' Вие какво, полудяхте ли,.. аз ги подарих с добро намерение...''

          Има думата съдът...

          Ето за това казват '' Не прави добро на хората и няма да получиш зло....''

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • може да са супер, може и да са непригодни за живот, цената не е единствен критерий, за да се прецени състоянието на имота; а иначе народът е казал- на харизан кон зъбите не се гледат рискът на непоисканото добро; бежанската политика е друго нещо и е въпрос на национална програма
  • Права си Катя, ...интересна тема, но понякога човек се замисля, наистина ли трябва да сме / да съм /филантроп
  • Интересна тема за размисъл. Ето такива неблагодарни хора могат да откажат всеки да бъде добър и състрадателен.
  • Така е и тези 40 лева не са дадени от народа, а от правителството. И се питам защо тези виртуални мои приятели във фейсбук едва сега започнаха да милеят за народа си. Повярвай ми, чи преди тази инвазия никой от тях по никакъв начин, дори с една публикация не показа, че обича народа си. Как да се доверя на хора, които пишат статии, че трябва да бъдем българи, а самите те са си написали имената си с латински букви. Без да си дават сметка, че едно от най-големите ни богатства е именно нашият език и нашата азбука. За съжаление контакти с хора из България нямам, та да ги попитам лично.
  • Така е, слага се всичко под общ знаменател '' нацисти'' в случая,...конкретно и аз не съм виждал такива на живо...
    Но когато си емигрант, по какъвто и повод да е, трябва да си щастлив, че дадена страна, народ е съпричастен с твоята съдба..
  • Точно това си помислих, когато четох разказа. Информацията ми е от фейсбук. Лично аз не съм ги виждала тези "нацисти", които вилнеят из България. Може да е вярно, може и да не е. Не съм обаче сигурна, че всички са нацисти. Не искам да споря или да налагам някакво мнение, защото видях тази страна на монетата, но толкова глупости също прочетох, че не мога да се доверя.
  • Ох, Антоанета, Генек, Пепи,... да възкликнем като бай Ганя '' Имал бол пари,..платил си ''... Ох, нали и бягащите от ужасите на войната, у нас не харесват условията за живот , които им предоставяме....
  • po 173.33 хил долара едната, и непригодни за живот? Те в какви дървени и талашитени живеят, няма друга такава система, която да облагодетелства застрахователи и кредитори в света като хамериканската, идиоти! Дали ако им беше дал в пари щяха да го съдят?

    пп
    току-що се разрових и прочетох, че не той подарява, а чрез фондация
    И у нас чрез фонданции се перат пари - фонд "Земеделие" и хотели и къщи за гости, що европари минаха през тях. Така че не е той директният нито дарител, нито строител.
  • Да им ги е сервирал с по една Анджелина вътре...
    Точно наблюдение и език.
  • Да, но имаше предизвикателство - направи добро и го хвърли в морето. Може би си прав, но нека направим добро. Пък да става каквото ще.
  • Много точно Миночка,. Дора.... помагаш на някого в беда, а той недоволен...Както сегашните, на които им помагаме в момента
  • Уви, така става с непоисканото добро ...
  • Неблагодарен е човекът, по добре не му помагай, да се оправя сам, като много знае!
Предложения
: ??:??