12.12.2015 г., 13:53 ч.

Мисли 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
670 0 0
1 мин за четене

Мускулната треска е благодарността на тялото ти за това, че го поддържаш здраво.

 

  Егоизмът е най-човешката черта в характера. Какво по-човешко от това да се опиташ да съхраниш живота си, да го направиш по-лек или просто да си доставиш повече удоволствие?

 

  Наречете ме луд, но предпочитам самотата пред ожесточените скандали и бурните раздели.

 

  Това, че си простил на някого, не означава, че той не те е наранил.

 

Тичането е израз на страстна и неудържима любов към хармонията и свободата.

    

  Младежите, в повечето случаи, винаги подражават на обкръжението, в което се намират. Дайте им разхайтени учители и пълна липса на правила, и резултатите ще са налице. Опа, това вече май се е случило!

 

Митологиите са изпълнени с кръвосмешения, “случайни” забременявания и брутални убийства. Например разрязвания на части, разкъсвания, жестоки кастрирания и самокастрирания, ослепявания и какво ли още не. Някои богове дори ядат изпражнения! Въобще митологиите са пълни и с възмутителни сексуални истории, които по вулгарност надминават и най-богатото въображение на сценаристите, на което и да било световно шоу по света. Не са ли възхитителни всички митологии по света?! Как да не ги обича човек!?

 

Знаете ли какво пише на пернишките рол-они за подмишници? Пише: “Не съм сапун”!

 

Ако искам някой да ми врещи на главата по цял ден, просто ще се оженя!

 

  “При каквито живееш, на тях ще заприличаш”, казва ни Петър Берон. Аз бих допълнил: “При каквито живееш, на тях ще заприличаш (ако ли не – ще се побъркаш)”!

 

Границата между романтиката и меланхолията се прекрачва твърде лесно.

 

Конституцията е като Библията. Всеки си я тълкува както му падне!

 

  Толкова ужасно, но и толкова красиво! Това е готик субкултурата.

 

© Галифрей Михайлов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??