13.08.2007 г., 8:44 ч.

Много хубаво пъшкам 

  Проза
3252 0 31
3 мин за четене
 

                                                         Много хубаво пъшкам


Докато бяхме в Пинче стана дума освен за поезия, мода и морето, и за секс. Може би заради труженичките на тротоара. Дали Мая или Дарче да не опишат тая част от вечерта? Или ще ми преразкажат, абе... То ще се разчуе.

Та за секса. Аз им казах, че не съм добра в жанра. Мъжът ми ми казва: „Айде, мръдни малко!"  и аз ставам от леглото. „Що, преча ли ти?"  Но пък за сметка на това как хубаво се научих да пъшкам и стена! Направо, ви казвам, нямам равна на себе си!

Да се върнем години назад. Пак съм на 25. Я, как лесно ставало! Работя в банка. И понеже аз и моята колежка Руми сме с най-бързите пръстчета, ни пращат в друг клон да въвеждаме данни. Отиваме ние и решаваме да си свършим бързо работата и след това да обядваме и да пиеме кафета. Сядаме  и вместо до 17 часа сме готови в 12.

  • - Искаш ли да обядваме в нас? Ще звънна на мъжа ми да ни закара и ще го накарам да ни вземе някое филмче, нали си купихме видео.

Речено - сторено.

  • - Слънце, ела да ни вземеш с колата.

Пристига той и ни оставя у тях.

  • - Слънце, защо не ни намериш някое филмче да изгледаме, докато обядваме? Я вземи нещо секс, ние с нея не сме гледали, ще ни е интересно.
  • - Луди жени! - така каза, но излезе и след малко се върна с няколко касети. - Отивам на работа, нещо друго да ви трябва? После да не ми звъните пак?
  • - Не, благодаря.

Излиза слънцето, ние си приготвяме нещо за хапване и сядаме да гледаме. Започва филма, обаче нещо няма звук. Усилваме - не. Звъниме на слънцето, той ни обяснява, пак нищо.

  • - Ела да ни оправиш звука.
  • - Е, вече прекалявате! Като свърша, ще дойда.

И докато го чакаме й казвам на Руми:

      -     Така не е интересно. Хайде да озвучаваме сами. Ти имаш по-нежен глас, ще озвучаваш жените, аз ще се справя с мъжете. - Връщаме филма от начало. И се започва едно пъшкане, едих смях. Не можеме да се спреме.

      -     Сега си ти, дай, дай! С повече чувство де!

      -      Айде ти си, изоставаш! Тоя не затвори уста, а ти... губи се ефекта.

      -      Руми, по-нежно бе, защо извиваш така? Това е за накрая.

      -      Ти па ще ми кажеш! Аз така съм си почти през цялото време. Забелязах, че като почна да стена и моя свършва. И започнах да си пъшкам от самото начало. Какво ще го чакам  с часове. На мен сериала ми е по-интересен, с него ще се занимавам. В началото - добре, но ми свикна. Сега усилвам всеки път и има ефект. Така че ти си пъшкай както искаш - по-силно, по-тихо, аз ще си карам как си можем. Хайде бе, тея да не пъшкат по-хубаво от мен, моля те.

По едно време идва мъжът й

  • - Какво правите, бе?
  • - Озвучаваме, иначе гледаме само картинки и ни е скучно.

Той натисна едно копче и...

  • - Мале, ние се измъчихме да стенеме, останахме без глас, тия не могат на малкия пръст да ни стъпят.
  • - Абе, съседите ще помислят, че правиме сексмаратон. Затворете поне прозорците.
  • - Няма смисъл, ние свършихме. Колко му трябва на човек?

Та така... А като започна да опитвам ядене... не ти трябва секскасетка. Така е в живота - като не можеш едно в друго си... майстор. Поне се научих да пъшкам.


     


© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А, няма пък, Стами, този път ти ме разби тотално!!! Така да знаеш!!!

  • Хахаха....е тук вече ме разби тотално....то бива талант ,бива ама чак толковасърничке нямаш равна в създаването на супер страхотно настроение!!!И на мъжете разни размисли сега в главата ,лелей направо не ми се мисли.....сигурно вече сън не ги лови ...хехе развихри фантазиите браво на теб Светле!!!
    Поздравче !!!
  • Етчи, добре, трай си! Мерси Галка!!! Поздрав и прегръдки и за теб!!! Таня, пращам ти целувки!!!
  • Уникална идея за разказ.
    Много забавно,много веселяшко!!!
    Поздрав и прегръдка!
  • Това няма да го показвам на мъжа си.
    Усмивка си ти Светле.

    Поздрав и усмивка от мен.
  • Не ми се мисли какво щеше да се случи, ако...Нали разбра, че съм класика в жанра! Що пари щяхме да направиме!!! Но другия път направо започваме с пъшкането, после ще пием кафе!!! Ей, Ице да ме подсетиш обаче, че забравям!
  • Светле, трябваше да ми попъшкаш там на "Пиротска" в кафето. Аз щях да мина да събера парите. Щяхме да изкараме пари за Варна. А ако и аз се бях включил...
  • Благодаря ти Магдалена за милите думи!!!
  • Чудесна си , Светле. Прекрасно настроение цари тук. Много ти се радвам.
  • Както винаги си прав, Вили!!! Олга, удоволствието е изцяло мое!!! Повярвай ми! Ванина, усмивке, мерси!!! Петинка, май няма да мога да дойда. Иначе как щях да пъшкам яко. Петя, пробвай се, лесно е! Ако има нещо, звънни, давам уроци!!!
  • Адамов, и аз и аз!!! Анета, по-добре да се смеем, вместо да плачем! Благодаря, Маги!!! Танче, толкова готин човек си, не вярвам, някой да си помисли лошо за теб!!! Поли, ще повторим!!! Усмих! Нев, аз щях да почна. Направиха ми интервю по телефона и шефа ме одобри, но не намерих адреса. За добро, надявам се, иначе досега да си говоря, да пъшкам и кога да пиша?! Ех, защо Ангар? И аз те обичам, Кремче, направо ще те изям!!!
  • Инче, за теб съм готова на повече!!! Деси, ще работим още по-добре! Ще се учудиш сама на себе си, на какво си способна. Мая, благодаря за рекламата скъпичка!!! Ице, сега какво мислиш?! Сигурно не искаш повече да ме видиш! Ужасна съм. По=добре да пъшкам, отколкото да не спирам да говоря. Джейни, много хубаво се смееш, чак аз те чух!!!
  • Веселичко е при теб. Забавлявах се от сърце. Ще взема да озвуча и аз един такъв филм.....

























  • Хахаха... Аз пък защо ли си представих Срещата ни на 25-ти - как Светланка започва с пъшкането /обаче на микрофон и преди четенето на стиховете/ , за да ни убеди, че и на живо го може!
    Обичкам те, скицо!
  • Поздрави Светле!!!
  • Абе, тука тече голям купон!Кой може,кой не може всички пъшкатИзглежда жегите влияят добре.Светле,радвам се,че имам удоволствието да чета неповторимите ти истории.Харесва ми лекото ефирно настроение в тях.Поздрав!!!
  • А, може и без талант! Рутината също не е за изхвърляне! Тренировки и пак тренировки!
  • Хехеххе*
    Ех, че си усмивкааа!
    Обичкам те*
  • Ех, защо не бях аз там - пъшкането да преборя:
    устните на Светланал със целувки да затворя!

    По-голямо пъшкане само веднъж съм видял: в деня когато ни приемаха в НАТО и правителството имитираше оргазъм!
  • Сигурно комшиите и до ден днешен си умират от завист.Ама не ги изваждайте от заблуждение. А пък ти щом толкова експедитивно си приключваш с рутинните служебни задължения , поработвай на секстелефон като ги умееш тези неща-хем кеф , хем некой лев !!!!!

  • ...

    хих*

    нищо не съм чула!)))))
    намиг*
  • Светланке,абе комшиите за луда ме мислят,като започна сама да си се смея пред монитора!
    И аз в трябва да затварям прозорците,че голям срам. Знаят ме че работя в лудница,ама че и вече аз съм лудата ги убедих!
  • Хубави мигове преживявам тук , Светле.Широка и светла е душата ти.

  • Да бях затворила прозорците докато се смея
    Съседите вече ще ме помислят за луда с този смях
    Благодаря ти от сърце за него, Светле!
    Прегръщам те!
  • ууу бейби ай лов ьор уей .. еври еври деееей
    Велика си
  • Аз пък озвучих блока със смеха си
    Благодаря за сутрешният смях и емоция!
  • Мая, наскоро чета обяви в един вестник(това го правя често) и пише така:
    - Значи номера на телефона и обявата - " без импулси".
    Смея се и си викам, тая като е без импулси, да не е умряла...
    Та нищо. Тя, Светлето е голям импулс.
    Поздрави на всички, образи такива!!!
    Обаче сте готини!!!
    И нали си знаете, че си ви обичам и аз!!! Няма само Светлето, я!!!
  • Ице, не и се връзвай - тя пъшка на импулси по телефона само на живо, майка - тогава е мнооого... бе, ще видиш и звук , и картина
  • Тц,тц...малеей..! Може ли таквизи нещица рано сабахлям, бре сърничке?!
    Ми, аз как ще работя сега, а?!
    Цунки и мерси за дозичката смях!
  • Обаждай ми се, не се притеснявай, ще ти пъшкам колкото ти душа иска! Правя го доста артистично, почти го докарвам като истинско. Поздрави и от мен, Ице!!! Абсолютно си права, Белла! Това не е за всеки. Който си го може, си го може, еле па я. Приятен и усмихнат ден ти желая!!!
  • Ранна доза настроение!!! Е това вече трябва да се види. Ама нощес защо не ми попъшка и на мен по телефона...
    Малеее...
    Ей, сега ми сложи мисли в главата. След онзи разказ се бях наточил...

    Поздрави за ранните усмивки, Светле!!!
Предложения
: ??:??