24.02.2007 г., 13:35 ч.

МНОГУ СЪМ... ОНУЙ (Фейлетон) 

  Проза
2233 0 28
2 мин за четене

МНОГУ СЪМ... ОНУЙ


Многу съм гени... чакай, чи ни мога да са сетя за думата... генитален ли беши... ге... а, гениален! Значи - толкуз многу съм гениален, чи са принудих да спусна инструкция на жината: кат` приказвам нощем на сън, записвай сичку. Ни съ знай от коя трънка ши излези заек!

И тя си записва. Ина дибела титрадка е напълнила. Голяма помощ ми й тъз титрадка.

Виднъж съм казал - спейки: „Кво правиш, бе?!" И кат са събудих, поглеждам в титрадката и гледам - тъз фраза. Рекух си: „Ей гу заека!"

Седнах виднага и ей гу ко` са получи:

Кво правиш бе, чадо нинагледну?!

Тюфлека ша си изгуриш!

Ф кривата да димиш е вредну:

можи да са поболиш!"

Туй е за синковеца. Щото той е дети-чуду: пропуши ощи приди да проходи. Ама сига думата ми не е за негу.

Виднъж, пък, съм казал следнуту нещу: Ай стига, ма...

Жината (тя с тъз титрадка кара нощна смяна, ама какту виждати от по-горе - си струва), записала гу на момента и сутринтъ ми съ отчети. Кат, гу видях и ахнах, щоту виднага ина дълга пуема съ роди в глъвътъ ми и си викам: „Многу съм ге..." онуй. Седнах аз и почнах да записвам. Ша ви рецитирам саму началуту, щото е многу нецензурирана (пуемата сиреч):

Ай стига, ма! Ни са ли налудува?

Чи аз да ни съм тирминатур - две!

Ут днеска вечи саму ша пасувам!

Ми тъй ами! Останах без..."

Другуту няма да гу рицитирам, ама й дъългу и многу е хубаво. Изубразява нашия живот със жината, след кату са мръкни.

Ей гу за к`во ви говора, значи. Просту съм... онуй.

Ама голям кяр извадих с тъз мойтъ жина кат са ужених за нея. Толкуз извънредну многу култура щеши да са изгуби, ако ни бях. Щоту, как я виждати тая, да плащам на сикритарка, дету ша стуи нощну времи ду лиглото ми и ша чака! Ми аку заспи? Ни можиш после да я набиеш, щото е затрила ина част ут културата, поради заспивани на работнуту мясту. Със жината е другу: нямам таквиз притеснения.

Не чи ни съ опитах да й подметна:

- Жено, кат та гледам как дремиш кат пенсионерка денем, викам си...

Тя съ й метнала на мене: много е умозаключителна и виднага са сети накъде бия.

- Сакън - вика. - Няма да са устая на няк`ва фльорца да ми убире ларвити!

Опасна е!

И многу усеща къде съ крий гени... да, де... онуй.

Идин път ма буди - ощи ни са й съмналу - и чите от титрадката:

„Стига си ма ръгала в рибрата..."

Саму туй съм имал благувулениету да кажа. Обачи, кат, си бях рошав и напулувината събуден, скочих и фанах молива.

„Стига си ма ръгала в рибрата!

Се на края на лиглоту спя.

Ко` кат гу изкопчихми ут тъщАта:

Ни е саму твойту... а, ма, я!"

Удивитилнити са, за да са чите с чувствителнуст. Щоту ако гу читеш кат курдисан, сиреч мунутонену, нищу няма да са разбире.

Чи тъй... Многу съм гени... гени... ама къкту и да е.

© Румен Ченков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Освен темата и смеха, с диалекта си, този фелетон ме върна в родния град на майка ми! Поздрави! Беше ми изключително приятно!
  • Ах, хахахахахаааа! Може ли продължение на тез гени...гени...гениални творения?
  • Аааа, посмях се с удоволствие. Несъмнено - ГЕНИАЛЕН си... за изпусната буквичка ще си мълчим
    Поздрави
  • Страхотно ме развесели,Румене! Многу си гени...гени...гени...ох,ко беши онуй?!
  • Адски готино Сега ще заспя с усмивка... Благодарение на теб Поздравления!
  • Що ни си купиш магнитфон бйe Румка, жината шъ та убича по-вeчи и шъ ти готви най-вкуснити манжи! Много мъ нахили, чак съ просълзиф от смяф! Шиeсторка!
  • Благодаря ви!
  • Страхотно ми подейства рано сутринта! Браво!
    ..гени.. ралско, уф, гинеялно де...
  • нАЙ - дОбРИяТ Си! СУПЕР Е !
  • Как да не те чете човек, а кажи ми де Кумец?
    Освен в стиховете, и тук си Върха!
  • Благодаря ви!
  • Чак сега смогнах да прочета разказа ти!!!
    Поздрави, Румене!!! Развесели ме и ти!!!
  • Зад всеки заспал мъж,седи една будна жена.Сега разбрах за какво иде реч.Това заразно ли е?В смисъл.ако те чета ще стана ли онуй,нали се сещаш?
  • Забавно четиво
  • хехехе!
    мнооого позната тема
    Ето една извадка от нощ-споделеното:
    "Утре ще сготвя нещо невероятно, от което ще остана напълно гладна..."
    или:
    "Кой е най-употребявания кухненски прибор?"
    Върви, че спи след такъв "зловещ" въпрос...
  • Всяко нещо си има точното време кога да бъде прочетено!Ето,че се разсъних и съм със 100 процента заряд след този прекрасен умозаключителен фейлетон!Ади и записвай дън прупусниш ген... унуй дет гу казваш!
  • Ам, чи как да не си - 'ногу, 'ногу гени... гени... гениален, че и 'тилигентен дажи!
    Разсмях се! Усмивки!
  • Браво, браво! Много е весело! Що не направите с Пинчето нещо като "Роман за наше село!" Щото такова чудо с такива писателски секретарки, като твоята жена - нейде у Ивропата не се е видело!
  • Много ми хареса!
    Развесели ме...гени...гениален!
    Благодаря за настроението!
  • то туй... онуй де... не за секиго начи акълът сложна рабута
  • много развеселително, благодарско!
  • Много ви благодаря! Радвам се, че успявам понякога да ви развеселя.
  • шедьовър

  • Знаем...знаем,че си гениален!
    Поздрав,Румене!Развесели ме!
  • Благодаря!
  • Ам, да Много си гени... гени...гениален

    Поздрави, Румене!!!
  • Малеее,страхотно е!
Предложения
: ??:??