7.02.2024 г., 9:26 ч.

Мнооого задълбавам 

  Проза » Хумористична, Други
147 2 6
11 мин за четене

Спокойствието днес предотвратява всички несгоди и болести. Живей си като Юрая Хийп – снизен, пълзящ, на топло в калта и си свиркай… Впрочем, и свирките  носят кеф и позиция сред евроатлантическите подгъзници…

Мислех тая седмица да подмина ставащото у нас. Не е необходимо да захапеш лайното, за да се убедиш какво е, то само си смърди…

Ама пусти навик да мисля какво ли има зад кулисите. И най-безочливо да следя ръцете на фокусника, вместо да се изненадвам от магиите му…

Например, магията на народното доверие. Което, казва някаква държавна агенция, било стабилно. Непроменено от месец насам.

Колко е било? Питам се, защото все пак съм училматематика и зная, че не можеш откри Х при липсващо условие с изходящи данни…

Амииии… Не казват, упорстват – неплокатимо!

Гледам същата агенция от декември. 8% доверие…

И – стабилно. Още не е отрицателно числото.

А властващите сурогати упорито се опитват да пробият пода…

Ето сапунджията. Самонадеяното нищожество е решило, че е свободен. Не разбира – марионетката може и да се освободи от конците си, но… Пада зад кулисите. Ненужен. Виж – на конците е друго…

Обаче, се е взел на сериозно пишман академикът. И отива в САЩ. Защо? Отговор няма. Като се върнел – ако иска, ще каже. Каквото той смята за нужно.

С което подразни старите кокали. И даже ББ отправи ясни намеци…

Ама оня искал да докладва за успехите си…

Какви успехи? Псевдошенгенясването и мераците за еврозоната. Дето викахме като малки на някой фукльо – въздух под налягане…

Само че американците не го щат. Не зная защо и с какво не е услужил хваналият се за палците. Обаче – ни пред камината, ни някъде в Белия дом, даже на полянката не го искат…

И държавният секретар не го ще, и съветникът по сигурността…

То и Тагарев не щат. Даже открито намекнаха. Ама… Прости, но нахални – лаф още от първи клас…

Впрочем, нарастват въпросителните около евентуалното оставане на Тагарев- Специалисти в бели престилки са загрижени за менталното му състояние. Поискал да чегърта историята ни – да премахне ВСЯКО споменаване на Русия. А напоследък забранил да се споменава летище Граф Игнатиево. Само „летището“ да кодифицират военните. Щото граф Игнатиев… Ма, враг бил! Искал Санстефанска България, а не Софийски санджак…

Е, надпреварата за място с памуче в ръка зад клекналия господар кипи. Алековият бай Ганьо го е описал отдавна: „Па и за почитание ако дойде думата, аз пак не се давам. Ти ще цалунеш ръка, аз - двете ръце; ти ще цалунеш скута, аз - краката; ти ще цалунеш на друго място, аз - на още по-друго място. Че ти с мен ли ще се надпреварваш бе, кьорпе?“

хххх

И кьорпето клекна… Наредиха му да се откаже от пътуването. Самата Галя му звъннала…

Както и на министърчето, искащо да е военно.

хххх

Шиши обяви Радев за Мистър Кеш.

Хм… Първи въпрос на българина: КОЙ го казва?

Магнитски… Което название идва от американците. Та колко да вярваме на обемната фигура на корупцията?

Но, аз на Радев нещо… Хм, отдавна не вярвам. Ама не вярвам…

Обаче – на Шиши хептен…

И някак си… Трудно приемам за сериозно предложението му към Радев – да слезе „долу в калта“ за преборване…

Народът отдавна е казал – не се бори с прасе. Ще се окаляте и двамата, а на него ще му е кеф…

Ама и да говориш на прасе е безсмислено, нали?

хххх

„Майсторите“ на Конституцията започнаха ремонт на ремонта. Възкресиха Пленума на ВС. Който бяха ликвидирали, защото… И – дрън-дрън Бойкикев…

Никой не смее да каже – а кои юристи създадоха поправките? Поименно – нали се гордеят с това?

Или ги е страх?

хххх

Сетих се пак за Деса с тенекиения меден гласец. Аз не съм юрист, но дали някой специалист би могъл да провери – колко закона, отхвърлени от КС, тя е гласувала, че и даже е внасяла?

Мисля, че ще са доста…

хххх

Умнокрасивитетът на Пловдив – около стотина Юрая Хийпчета, излязъл с плакат: „Прости ни, Апостоле, че си под ботуша на окупатора“.

Относно паметника на Альоша, разбира се.

Само дето… Първо, окупация е имало. Две години. Имало е и комисия по тая окупация – от съветски, американски и английски представители. След това у нас чужди части, да не говорим за бази – НЯМА!

Е, а сега…

Второ, тая окупация е логично следствие от обявяването на война на страната на Хитлер срещу САЩ и Великобритания. Логично – война и на съюзника им СССР.

Война от онези, за които плакаха наследниците на БКП. Ония – дето служеха на фашизма и нацизма. И бяха наказани…

Впрочем, на паметника им стои все още името на поручик Йорданов, убиеца на ястребинчетата. Както и на бащата на Стефан Савов, тогавашния финансов министър, плащащ по 50 000 лева за отрязана глава.

Логика и морал няма. Има интереси на групировка хищни бандити, сменящи цветове и партии – но винаги в служба на зелените банкноти…

хххх

Явор Дачков изнесе факти, обясняващи  разрушаването на паметника на съветската армия политически, а не идеологически. С две думи – женицата, сложена за областна управителка от ДБ, хич, ама хич не е изпълнявала заповед от борци срещу комунизма.

Просто е била нужна провокация, за да разбие подготвяната колаборация между ПП и БСП. Простичка договорка – Терзиев кмет, Таков председател на съвета.

Григорова е била определена като мюре. Обаче – привлича електората. И показва колко несъстоятелен, некадърен и просто фалшив е човекът на ДС. Тоест, Григорова пречи – тя искрено вярвала в думите на Корнелата, без да вижда длата…

И ден преди официалното обявяване на местната сглобка – рязане на паметника.

Което Корнелата не може да пренебрегне от гледна точка на самосъхранението.

И ето ви сега вътрешни борби, че и натвърди – не намеци – за нови избори в столицата...

хххх

Информират ни – поне 5 000 студенти заминават на „бригада“ в САЩ…

Само дето терминът „бригада“ означава друго. Повечето сме били на бригада, а що младежи дължат живота си на това…

Бригадата беше труд /понякога платен/ в името на родината. Поне така ни казваха, че и считахме.

Отиват в САЩ студенти, които ще раблотят, за да изкарат някой дололар.

За себе си…

Ново време – нормално.

Но да бъдем честни. Никакви бригади. Просто гурбет.

Не е много за възпяване /“Я подай ми, мила мамо…/, не е и за отричане.

А възторгът е само крем върху плесенясал хляб…

хххх

В цяла Европа селскостопанските производители протестират. Заради орязаните субсидии най-вече. ЕС дава нещо, обаче…

Парите им трябват за друго. За война…

А държавите вече затварят границите за украински внос. Приятелството си е приятелство, обаче сиренето е с пари…

Украинците работят без екологичен надзор – една трета от средствата на нашите земеделци са заради този надзор. И автоматично българското производство става по-скъпо на пазара. Което намалява продажбите му.

Още по-важен въпрос – знаем ли какво ползваме ИЗОБЩО? Хляб, месо, мляко, дрехи…

Нелеп като че ли въпрос. Отивате на работа, децата на училище. Стените и подът блестят – лелките са почистили. С дадените им препарати… Блестят и стълбищата в блоковете, асансьорите, перилата… Лъснати с препаратите.

Какво има в тях? Ами… Нали е разрешено за продажба, значи е безопасно…

Като че ли…

И цял ден деца и възрастни дишат въздуха. Въздуха д изпаренията от чистотата…

хххх

И отново за медиите и мисирките.

Заглавие: „Руско гориво влиза във Великобритания през "вратички" от Азия“…

Нима? Аз пък мислех, че го точат от Малдивите или от Еверест…

хххх

Пак заглавие за папуняци: „Германската АзГ е съгласувала работата си срещу Украйна с Кремъл“…

Я да видим как „журналисти“ на повикване са разкрили тайната. Щото – все още не сме изкукуригали и си мислим, ча подобни „инструкции“ не се дават и получават публично.

Цитат: „…сочи разследване на The Insider и Der Spiegel, съобщи "Новая газета". По данни на журналистите депутатите от АзГ са взаимодействали активно с Кремъл чрез руския политтехнолог от украински произход Владимир Сергиенко. От разследването става ясно, че политикът номинално е работил като сътрудник на депутата от казахстански произход Евгени Шмид, но е работил и за други депутати.“

Сега разбрахте ли? Депутат от казахски произход имал работа с депутат от украински произход – значи са от ФСБ и Кремъл командва Алтернатива за Германия…

Ако не мислите така елементарно, значи сте нормалнои хора, неподходящи за модерния свят на фейковете и наглите лъжи…

Нещо повече. Не се питайте кой нормален съд ще приеме твърдения от рода на „Баба Кица съобщи, че бай Гочо я информирал, дето чичо Пею завил, че…“

През три ръце… Едните съобщили, че други казали, щото трети там нещо…

Ей, ама хептен за идиоти ни вземат… Ние не сме новичкия Юрая Хийп Сантамарински…

хххх

Преди двайсетина дни руснаците удариха хотел в Харков и ликвидираха куп наемници. Предимно французи. Сетне издрънчаха още една ракета – точно, когато френски представители отишли да си оберат останките от хората.

Поради което французите сега изкрякаха. Ама убили „хуманитарни доброволци“…

Които навсякъде се наричат просто наемници. И, ако са с френски униформи, водят се във френската армия, поддържат връзки с френските служби… Накратко – Франция е намесена във войната?!

Ама не, не… „Хуманитарни доброволци“…

Каквото и да значи това…

Не гледай какво правя, а слушай какво ти говоря.

А руснаците не слушат, ами следят ръцете на фокусника…

хххх

Зеленски искал да махне Залужни от поста му. Защото се провалил…

Който провал предвидихме и ние – лаиците. Елементарно – дух, въоръжение, брой войници…

Руските генерали смляха „контранаступа“. Генерали, учили заедно със Залужни. Не по-добри от него, не по-лоши.

Само дето тях ги оставили да решават и действат сами /пречкащият се в краката им Шойгу е реално в девета глеха/. А украинците действат по нареждане на чуждите съветници. На практика – командващи. И – провалът няма бащи…

Е, ще го махнат. И като се развърти Зеленски…

Ще спука руснаците. От смях…

хххх

 

Тръмп помита конкурентите си от републиканската партия, демократите са с нисък рейтинг.

Ще речеш – изборите са предрешени…

Ако не заработи Оня свят и не изкара да гласуват отдавна умрелите…

Или някой не възрази на Тръмп от прозореца на склад за учебници…

хххх

Накрая. Попадна ми разговор с някакъв „еколог“. Оядена муцуна, педерастки гласец /явно изкарва пари и от другаде/, абсолютната убеденост на Юрая Хийп…

Изобщо не го тревожело, че за януари енергетиката постигнала два рекорда: най-голямо количество електричество, закупено от чужбина и най-малко произведен ток…

При това закупено от държави като Македония и Косово… До тях допряхме…

Ма, нямало нужда от измислици като атомна енергия – населението намалява…

И ще намалява! Едната от причините са подобни отцеубийци, изхранващи се с предателство. При това с едни и същи тъпи „аргументи“, познати от 35 години: закриваме АЕЦ и си купуваме ток отвън. С какво? С пари, разбира се. Ако ти трябва енергия – купуваш…

Но парите не валят, нито никнат…

Ми… Ще намалее и изчезне и тоя народ, какво толкова?

А подобните педали ще са по островите…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??