29.09.2023 г., 20:56 ч.

Момичето с ангелска душа 

  Проза » Други
346 1 1
1 мин за четене

Вдън гората, сред дървета и цветя, се намира домът на момичето с ангелска душа. Тя живее там сама, отделена от света и изпълнява мисия, която й е дадена от нейния небесен баща. Всеки ден тя се грижи за живота в гората, която обитава, а щом стане вечер, слиза в града и чака обитателите му да заспят. Щом това стане, момичето излиза на светлина и обикаля всяка къща, и където чуе стенание се спира, влиза в този дом  и щом види болка в сърцето на човека, тя полага ръцете си на него и със сила, дарена й от небесния баща го изцелява и продължава. Преди да изгрее слъцето бърза да се скрие, за да не я видят хората в града. Щом види щастието, което е дарила, на човека, който е изцелила, се прибира удовлетворена и се заема с дневните си задачи. Така дните ѝ минават и тя нито остарява, нито силата ѝ намалява. Хората от града се чудят на изцелението, което им се случва, но въпреки това са благодарни и спокойни, че са защитени и затова всяка вечер бързат да заспят, за да може момичето с ангелска душа да дойде.

 

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Любов, любов, любов - човешка любов… Пиши, слънчево момиче с ангелско сърце и душа…❤️
Предложения
: ??:??