22.11.2011 г., 12:58 ч.

Морска баня 

  Проза » Еротична
1938 0 3

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

      Морска баня

 

 

                  При всяко плисване на вълничките, прозрачната морска вода заливаше разтворените бедра на Бригите. Тя лежеше на надуваемия дюшек и стенеше от удоволствие при всеки допир на Джак до  пъпката на сладострастието.  Главата му лежеше между бедрата й, а ръцете му бяха обхванали загорелите от юлското слънце бедра на младата германка. Вече  цели два заса бяха в водата  и бяха опитали всички възможни пози. Въпреки, че водата някак си пречистваше и омекотяваше сексуалните им игри, и двамата бяха  достигали освобождаващата кулминация по няколко пъти. Красивата берлинчанка изпитваше неописуемо удоволствие да чуства езика  и устните му да се разхождат по интимните й части и да изтръгва от пресъхналото й гърло неистови викове, които за щастие се губеха сред  шума на вълните. Вече на два пъти Джак я придърпваше във морето и я обладаваше отзад, водата претъпяваше болката от това ново за Бригита усещане, но когато младият  мъж се освобождаваше в нея, тя изпитваше  все по- голямо желание да го  чувства  именно там. Сблъсъкът на телата им създаваше вълни около тях, които ги заливаха за да охладят страстите им, но безуспешно.  Желанието не само не ги напускаше, но тъкмо обратното, все повече и повече се засилваше.

Тъкмо Джак беше свършил за пореден път, когато русокосата красавица се гмурна  в  кристалната морска вода, обхвана силните му бедра и устата й се насочи към огромното влечуго, което току що беше изкочило от  твърдото й дупе.  Джак се обърна на гръб, легна на ръба на дюшека за да улесни приятелката си.  Широко разтворената й уста сякаш искаше да го глътне целия, заедно с  втвърдените му тестиси. Дясната й ръка обхвана основата на необикновено дебелия  пенис, докато езикът й кълвеше зачервената глава на сексуалното влечуго. Устните  се плъзгаха по цялата му дължина, обгръщаха го от всички страни, изкачваха се до върха, а след това стремглаво се спускаха надолу. Тъкмо се беше метнала отгоре му за да не пропусне изригването на вулкана, чията “лава” смесена с прозрачната морска вода  смазваше пресъхналото й гърло, когато почуства  как нечии ръце  разтварят бедрата й, и  някакви жадни устни да обхващат втвърдения й клитор. Съсредоточена върху  изригващия вулкан, Бригите само стисна бедрата си за да  не се лиши от приятното усещане, което й доставяха тези жадни за ласка устни.

         Когато Джак я придърпа на надуваемото легло и притисна към задничето й неуморимата си мъжка твърдост, от  морската вода се показа усмихнатото лице на приятелката й Грета, която от брега беше наблюдавала с бинокъла, сексуалните им игрички. Все още във водата, Грета протегна ръка, мушна я между корема на Джак и задничето на приятелката си и го хвана, за да го поднесе към устните си.

         За разлика от Бригите, Грета не бързаше. След като с бавни ритмични движения нагоре-надолу го докара до екстремна възбуда, започна да го обхожда  в кръг с дългия си гъвкав език, като същевремено го въртеше между устните си с дясната си ръка. Джак направо виеше от възбуда и желание, ръцете му  притискаха гърдите на Бригите, а устните му се бяха впили в нейните, докато езиците им танцуваха прегърнати ту в устата на Джак, ту в тази на Бригите. Голите им тела, галени от юлското слънце и заливани с  студената морска вода, тръпнеха от наслада и удоволствие и сякаш се стремяха да проникнат едно в друго, за да се слеят в едно единствено тяло.

Лекият бриз, вместо да разхлажда страстите, сякаш многократно усилваше сексуалните им желания.

Джак се гмурна в морето и с няколко мощни тласъка на силните си крака, заплува по гръб, отдалечавайки се от надуваемото легло.

         Останали сами върху него двете немкини се прегърнаха и устните им се сляха в перверзна целувка. Ръцете им шареха по загорелите тела, търсейки тайните кътчета на сладострастието. Грета беше особено активна и галеше приятелката си, провирайки дългите си тънки пръсти между  бърните, които само това чакаха за да се разворят като листа на лотос и да дадат възможност на пръстите да проникнат дълбоко в Бригите.

         Когато излязоха от морето,  слънцето беше високо в синьото небе, по което само тук там плуваха малки пухкави облачета, прилични на театрален декор. На плажа беше претъпкано от местни и чужди летовници, които не забелязваха блясъка в очите на двете германки и младия ливанец, които седяха на крайбрежното капанче и с разноцветни сламки изсмукваха ледената цитронада с мента.  С тях седеше друг млад, къдрокос мъж, с голями зелени очи и матова кожа. В неговите очи имаше немалко ревност и завист, защото ги беше наблюдавал с бинокъла.

         Четиримата мълчаха и всеки си правеше планове за вечерта, която  им предстоеше да прекарат заедно.  Слънцето беше започнало  бавно да  спуска към хоризонта нажежения до огнено червено диск и скоро щеше да потъне в лазурното море.

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??