12.10.2014 г., 11:40 ч.

Мушморок 

  Проза » Хумористична
889 0 1
1 мин за четене

МУШМОРОК

 

За същностна на посоченото в заглавие понятие няма еднозначно мнение. В специалната литература преобладават становищата, че е едно хрисимо създание, най-вече от смесен пол, което винаги е на разположение за да го гушкаш, псуваш, подритваш и др. там, каквото ти е на момента кеф.
Това създание винаги е любимеца на шефа, но може да се ползва и от заместниците му, тъй като мушморокът не обича да бъде изненадван от промените по върховете.
С мушморокът може да се спори по всички теми, защото той винаги е съгласен. Това го прави желан събеседник, за всички нарцисисти. Не им го отнемайте, защото без него те може да повехнат.
Един колектив без мушморок, не е колектив, най-малкото понеже всички с него могат да се оправдават. Та кой ще се усмихне гузно, когато някой от колектива се изпусне, например.
Мушморокът си умира да се идентифицира с организацията, в която се изявява като мушморок, затова винаги можете да го видите накичен с нейните символи: значки, визитки и др. разни етикети.
Мушморокът става за началник, но от средно изпълнителско ниво. Но да знаете, към подчинените си той няма да е мушморок.
Ако му дадете телефон с рекордер, мушморокът може да запише, дори клюките на чистачките и похъркването на пазача. Внимавайте обаче, щото може да запише и самите вас.
Може да си мислите, че търпението на мушморока е безгранично. Така изглежда, но не е съвсем така: я опитайте се да отнемете статута му на мушморок. Оле, мале-е, що ви чака, не смея и да го напиша даже.
Мушморокът никога не е карък и за туй не трябваше да го представям тук, но хайде сега, огледайте се и познайте, кой е вашият незаменим мушморок?

 

 

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??