25.03.2011 г., 21:58 ч.

Музикални страсти 

  Проза » Еротична
2011 0 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Музиката нежно галеше сетивата ми, сякаш най-чистата ръка ме обхождаше с цялата любов, на която е способно едно сърце. Загледах очите му - дълбоки и съсредоточени и потънах замечтана в добротата им. Той свиреше бавно и внимателно, като от време на време улавяше погледа ми, а китарата сякаш оживяваше в ръцете му - разпръскваше възбудата и удовлетворението от музиката и върху нас двамата. Затворих очи, прехапах устни и се оставих на мелодията, захласната по сладките ù звуци, да даде воля на въображението ми. Мечтаех за докосването му така, както дете копнее за майчината ласка. Представях си ръцете му по тялото ми, езика му, сплетен с моя и започнах леко да треперя от насладата.
Изведнъж музиката секна, а с нея и моите мисли. Отворих очи и го погледнах, той ме изучаваше:
- Какво има? - попита. Гласът му беше съвкупност от най-нежните звуци. Погледът му, съсредоточен върху мен, ме накара да настръхна.
- Искам те! - казах и наведох засрамено глава надолу.
- Имаш ме! - отвърна и тръгна към мен. Китарата все още висеше на колана си от раменете му, но това не му попречи да ме стисне в обятията си. Устните му срещнаха моите и се сляха в чакана целувка. Мигновено ме връхлетя сладостта от възбудата. Усетих как ръката му  се плъзга под блузата ми, изучавайки женствените ми форми. Това докосване разля в мен неминуемо желание за любов. С него. Музиката му все още звучеше в главата ми и ме водеше към най-прекрасното преживяване. Устните му не спираха да срещат моите, а ръцете му уверено съблякоха блузата ми и се заеха с панталона. Китарата все още висеше на раменете му и полуголото ми тяло можеше да усети всяка една от извивките ù. Докоснах с пръсти струните и бавно се спуснах надолу. Беше невероятна, точно като него. В този момент той я махна и ме придърпа плътно до себе си. Ръцете му не спираха да ме изучават. Гъделът в корема ми се засилваше. Свалих тениската му и се заех с разкопчаването на панталона - копче, второ, трето, възбудата се засилваше. Телата ни, предвкусващи сладостта, се задвижиха в един ритъм, в същия ритъм играеха и бясно разтуптените ни сърца. Той бавно и внимателно започна да ме избутва към бюрото. Леко избутвайки настрани нещата, седнах. Усетих грапавата му повърхност върху кожата си. Свещта, единственото, което остана близо до нас, очертаваше голите ни тела с пламъка си. Ароматът ù галеше сетивата ни. Ръцете му се спускаха из цялото ми тяло. Бавно, но уверено се наместихме така, че да може да проникне в мен. Моментна болка разтърси тялото ми, но в следващата секунда не остана и спомен от нея. Възбудата я беше прогонила и заела мястото ù. Телата ни се сляха в магичен танц. Усещах как всяка една негова клетка ме желае, как не може да ми се насити. Той започна да се движи по-бързо, а аз застенах от удоволствие. Зарови пръсти в косата ми и ме целуна. Докоснахме връхната си точка на удоволствие.
Скоро музиката пак се разля около нас, но този път и двамата бяхме голи, обгърнати от мелодията, пламъка на свещта, удоволствието и любовта ни.

© Зорница Арие Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • LikeAnEagle (Мартин Лалев), благодаря ти! Сърдечен поздрав и усмивка!
  • Като свирещ на китара, няма начин да не ми хареса.
  • petinka67 (Петя Кръстева), благодаря ти, че си тук при мен! Поздрав!
    shumkd (Кадир Демир ), приемам критиката ти, благодаря ти, че си ме посетил! Поздрав!
  • Знаеш как да запалиш, Зори! Знаеш!
Предложения
: ??:??