19.07.2017 г., 11:29 ч.

Мъдрословия (15) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
449 1 0
1 мин за четене

170. Човек без вяра мъчно би могъл да бъде наречен човек.

171. Шофирането на практика има много малко общо с шофирането на теория. Така е и при всичко останало. 

172. Смяната на предавките е лесна само привидно. Смяната на посоките в живота също. 

173.  Приеми, че нищо материално на този свят не е вечно. 

174. Любовта, подобно на влака, може лесно да профучи пред очите ти. 

175. Оглеждай се. Пътят винаги крие опасности. 

176. Обратният завой, във всички обстоятелства, е най-страшният завой.

177. Този, който лавира между две крайности, остава сляп за очевидната истина. 

178. Казват, че да се върнеш в бащината къща е най-хубавото нещо, но какво, ако бащината къща не съществува?

179. Оправданието "не очаквах такива години" е може би най-жалкото оправдание. 

180. Мигар е справедливо да плащаш кредитите на предците си? 

181. Това дете, в чиято спестовна книжка има 10 лева, трудно би било по-щастливо от това, което го очакват апартамент и 10 000 лв. 

182. Ако се отнасяш към децата си като към роби, теб те очакват страшни старини. 

© Андрей Андреев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??