18.06.2017 г., 10:45 ч.

Мъдрословия (8) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
500 2 2
1 мин за четене

85. Тъжно е да гледаш как ангел плаче. Още по-тъжно е, когато не можеш да изтриеш сълзите му.

86. Ако не унищожиш тревогите, те ще унищожат теб.

87. Жените, подобно на цветята, увяхват тогава, когато откажем да се грижим за тях.

88. Да спориш понякога е забавно. Но спорът с червенокоса е като дар от боговете.

89. Единственият начин да усетиш щастието е като победиш проблемите си приживе.

90. Истината е, че животът е преход по трънена пътека. Тия люде, които си представят живота като пътека от лунни лъчи, грешат много.

91. Хубавите неща не се случват на добрите. Добрите винаги претърпяват падение след падение, разочарование след разочарование, болка след болка, само и само, за да калят душата си и да научат урока, че волята и вярата са двете неща, които крепят човешкия живот.

92. Всичко свършва не тогава, когато съпротивата е невъзможна, а тогава, когато се предадеш

93. Не бягай от проблемите, а ги реши без да се боиш от нищо!

94. Изживей живота си така, щото да изпълниш всички свои мечти и никога да не бленуваш за следващ живот.

95. Любовта боли много повече от острието на предател.

96. Вдъхновението, подобно на цветята, увяхва.

© Андрей Андреев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??