31.05.2008 г., 13:07 ч.

Мъжете са от Марс, жените от Венера 

  Проза » Хумористична
2958 0 8

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене

Да ви призная все съм била убедена, че за изневерите на мъжете са виновни изцяло собствените им жени. Ама убедена съм била, на 100 процента ви казвам. Все сме спорили с моите приятелки на тази тема и аз все по-инатесто съм си защитавала тезата.
В смисъл, че благоверната никога, ама в никакъв случай не бива да допуска любимият и да я зърва дори с едно око неглиже. Задължително е да е най-малкото с червило - дори, когато изхвърля кофата. Ролките да си останат в козметичния салон, кожичките и изпочупените нокти - също. Моите приятелки обаче, не и не! Говорих си с мой приятел на тази тема. Той е много шавлив, ама уникален тип ви казвам. Все по-често си мисля дали да не си слагам гумени ръкавици като се здрависвам с него, че ме е страх да не взема да прихвана някоя срамна болест. Той ми казва, че това е спорт?! Моля!? Значи за мъжете - спорт, а жените - курви?! Приятелките ми все повече взеха да ме оборват. Едната си направила експеримент с мъжа си. Облякла бельо на Виктория Сикрет, за колосална сума, направила си еротична фото сесия... Подарила му албума... Аз го видях. Толкова е секси, че ще превърне и салам кучешка радост в полиран мраморен фалос. Ефектът е бил:
- Скъпа, след мача става ли?! Шампионска лига, нали разбираш?!
Друга посестрима прекара целия ден в козметичния салон, очите и святкали като на сиамска котка. Погледа можел да накара и пресъхнала чешма да прокапе. Очи, влажни, сини, подчертани, подканващи към грехове. Устни, пълни със силикон, които не биха усъмнили и най-големия идиот, че ще изсвири 40-та симфония на Бетовен под чаршафа. Ефектът:
- Закъде си се маскирала така? 

... Идиот!
Единствено ефект е постигнала една от приятелките ми, която сервирала студена мастика, седнала в чинията му и внимателно се гарнирала с домати, краставици и сирене. Каза, че в живота си не била преживявала по-голям ужас, докато той боцкал с вилицата и пиел мастиката. Заслужавало си обаче... Опънал я на масата, след сериала „Изгубени"... Ха... ха... ха... ха... ха... ха.
Мъжете били от Марс... Ами има нещо вярно. Седи и гледа като марсианец. Ама му не става или става за 10 минути. Пък съм ги слушала как се хвалят. И моичкият също. Била съм получила 12 оргазма... Кога бе? Да, ама бях и на толкова на брой водки и имам дупка в спомените, така че не гарантирам достоверност. И защо тогава жените са виновни за изневерите? Да ме прощавате, ама бих му го сложила на моичкия поне няколко пъти. Ей така, за да видя как ще мине с рогата през вратата. За спорта... Ама, не, жените са от Венера. Нежни и горещи, изпепеляващи, влажни, влюбени, обичащи глупачки. Квачки с много, много пиленца, между които се е намърдал и петелът, и гледа с големи влажни очи към мама. Турвам му го на моичкия всяка вечер с различен в сънищата си. Направих си даже топ 10. Ама наяве не смея, да ми не кажат курва, че вярвайте ми, ще лъсне бръсначът и отиде ми младостта в сливенския затвор. А не, че няма за какво да връщам. Като се замисля аз, докато се пънех да раждам, той си беше взел отпуска и се напи до безсъзнание с верните си авери. Било моето парти. Ми що пък мене ме няма на ни една снимка? Само майка ми гледа с кръвясал поглед. Лошо, много лошо гледа, а вампирските зъби почти проблесват през червените устни. Леле, да беше мамалигарка, оня, мъжът ми де, без врат да е останал. После аз се чудя как да си седна на задника след като са ме бродирали? Как да накарам малкия пищящ звяр да ми пусне цицата и да не виси на нея като питбул за автомобилна гума, той се фука наляво и дясно със сина си. И пак бутилка след бутилка. Ей, не отрезняха един месец. Завърна се като блудната овца. Как е намерил пътя, не знам. На четири крака беше пред вратата. Кучето лаеше. Не може да го познае. И да ми се чудиш на акъла що продължавам да ги защитавам тези марсианци? И защо след като моят приятел обявява, че жена му не може да го възбуди така, както някоя десетокласничка, си мисли, че той я възбужда. Ми аз като му видя на моя мъж голия задник, като се оригне на масата и като пръдне под чаршафа и вече съм в състояние да преспя с някой от топ 10-ката. Ми да ме извинявате скъпи господа, ама мъжествеността ви не е особено привлекателно-очарователна на вид. Хеле пък като се размъндахерца наляво-надясно. Не е голям симпатяга едноокият звяр... Хеле пък на плажа като видя някой с опънати ластични гащи и ми иде да се зария в пясъка. Леле, подивявам. Гларуси... Лайното на гларуса бих казала. Поне като те цвръкне според италианците - на късмет било. Горките ми приятелки, леле, горката аз! Едната през сълзи ми разказва, че стигнала до там в унижението си, че докато правили секс, кабелната се прецакала, пък без порно на мъж и не му ставал. И тя, идиотката, станала да поправя кабела. ТЯ! Гъз! Г Ъ З О В Е!
Ние, жените, трябва да станем марсианки, вакханки, куртизанки, хетери, амазонки, кръвожадни зверове, ама де мъже?! Пуста съдба женска! Ми след 20 години? Ония пак за спорта, нали?! Пък ние с внуците - пак на ръце... Ай сиктир!

© Деси Мандраджиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Брей, много мъже съм разлютила...Гледайте по-ведро на живота, не съм поставила всичко под един знаменател, освен разочарованиетоБлагодаря навсички за милите думи!
  • Да си го кажем по-реалистично. Прави са Перперикон и Румен. Съгласен съм и с Деска, че само 40-та симфония затваря устите на някои жени, с извинение! И един съвет към Венерите: мъжът не е автоматична амбрела, че когато ти стане кеф, натискаш копчето и той хоп готов (тук при нас има и по-точни приказки, но не са за пред хората). И не обиждайте Създателя, не се правете на по-Божи от Бога!...мили девойки... няма да избягате от амплоато си..., а ако си го направите хубаво... ще ви бъде хубаво... другото е параноя... И това всичко срещу 1 юни????? Де, не ве е срам...
  • Лееееееееее, жес-то-ко!!!
    Абе Деси, от къде ги вадиш тия бе, мила? А?
    Разбиваш всякакви "мъжки" схеми!
  • След това "Ай сиктир!" на финала, гордостта ни на марсианци не ни позволява да вземем каквото и да било отношение по гореизказаното! В противен случай бихме паднали на нивото на венерианките!
  • Жестоко е! Така се смях! Поздравления!
  • !!!!Аплодисменти!Ама мамито им мъжка...Ей за това те поздравявам-съгласна съм с теб,Деси!Направо ме разби с логиката си!Между другото, колкото твои неща съм прочела,всички са ме впечатлявали!Поздравче и прегръдка от мен!
  • Вярно е, уви! Ще дойда пак по-късно, да видя ще се изкаже ли някой Марсианец. Поздрав!
  • Жестоко!
    Съгласна съм с теб!
Предложения
: ??:??