1.09.2010 г., 21:45 ч.

Мъжете в живота и 

  Проза » Разкази
772 0 2
5 мин за четене

Тя беше на 13 години (все още девствена), когато се влюби за първи път – в циганин - №1. Той беше 15 години по-голям от нея, разведен, с дете, с любовница... Тя не знаеше още нищо за любовта, за чувствата, за страстта. Затова й беше толкова странно, когато той я докосваше и я целуваше. Тя не знаеше какво да прави с тези чувства. Един ден №1 се опита да я насили, тя се разплака и той спря.

Появи се № 2. На нея й беше вече любопитно и реши, че с него ще прави секс за първи път. Хареса й, искаше пак и пак. С него беше за кратко, понеже той си имаше друга и избяга с нея.

Тя завърши основно и се записа в гимназия. Там през втората година на обучението си се запозна с учителя по география - №3. Пламна страстна и безумна любов. Година по-късно се ожениха, тайно. Никой не одобряваше тяхната връзка. Той се оказа психопат – ревнив до болестно състояние, побойник – от тези, които бият и после плачат и се извиняват, обещават, че няма да се повтори, но уви, става обратното. №3 я обвиняваше, че му изневерява, че го лъже  - тя го убеждаваше, че не е така, но той не вярваше. Затова тя започна да прави това, в което я обвинява.

Така се появи №4 – шофьор на такси. Стана му любовница. Неговият колега я хареса, започна да я сваля и той стана №5. След това се появиха свалячи от блока и сексът с тях беше невероятен (№6, №7 и №8), но тя търсеше нещо повече. Искаше любов – човек, който да я обича и уважава, да иска да прекара живота си с нея.

Тогава се появи №9 – дългогодишен приятел, който винаги я е желаел, но тя никога не го имала за нещо повече от приятел. Решава да пробва, може би това е човекът, но той си има и друга. Винаги е бил с две. Тя опитва няколко пъти, но отново не е това, което търси.

Тя тръгва с приятелки по дискотеки и интернет клубове. От там се появяват №10 и №11, но само за по една нощ. Бракът с мъжа й (№3) не върви на добре, тя му признава всичко, той продължава да я пребива с и без причина. Стига до там, че я души на няколко пъти, от които последния почти фатален. Тя покрай него става ревнива и се стига до скандали. Веднъж разкрива поредната му лъжа. Не издържа повече в този кошмар... Става инцидент. Шест месеца е в инвалидна количка. Завършва гимназия и подава молба за развод. Той започва да я преследва, заплашва, тероризира нея, роднините и приятелите й. Разводът приключва.

Записва висше. Опитва се да се отърси от миналото си. Появява се един чаровен студент - № 12. Тя, както винаги, хлътва бързо и отдава всичко от себе си в тази връзка, но бива пренебрегвана заради приятеля му. Започва да я ухажва №13 и тя приключва предишните си взаимоотношения. Отново не е любовта на живота й.

Продължава напред, почти загубила надежда. №14 – с красиви думи я омайва, но това са поредните лъжи. Намира утеха в №15, брат на №12. Същевременно е и с №14, от когото забременява. Обвинява я, че детето не е от него, но ако го роди, ще й го вземе. Тя го маха.

За кратко се хвърли в прегръдките на №16 – приятел на №13. Той беше много мил и чаровен, но обвързан. Само страстта им беше споделена.

Отново е сама. Отчаяна и объркана, питаща се дали някой не я е урочасал, дали не е прокълната? Нейна приятелка я запознава с доста възрастен мъж, който се оказва, че си плаща за секс и така с него - №17 изкарва 4 години, но само секс без чувства.

Тя продължава да търси... Попада на приятен мъж от интернет и се навива да се запознаят. Влюбва се и първият месец всичко е прекрасно. Изведнъж този - №18 не си вдига телефона, не отговаря  на имейлите и тя се чуди какво става, този човек защо прави така. Минава време, той пак се появява. Тя бясна отива да го види, но в мига, в който е в прегръдките му и тя омеква. Така още няколко месеца, накрая тя си отмъщава и приключва всякакви контакти с него.

В мигове на отчаяние тя преспива за по една нощ с мъжете на свои приятелки (№19 и №20), но всичко е само една страст, нищо повече, нищо обвързващо, нищо от това, което тя търси.

Остава повече от година сама.

Един ден нейна приятелка решава да се запознае с момче от интернет, кани я да дойде с нея на срещата, за да не е сама. Тя отива. Младежът се появява. Сяда. Говорят си. И в един момент се появява познат (№21) на този от интернет. Той остава при тях и се заговаря с нея. Така започва тяхната любов. Тя най-накрая открива мъжа на живота си и вече осем месеца са заедно. Любовта им е голяма, живеят заедно, преминават през трудностите на живота...

Дали ще са заедно до края, само времето ще покаже.

 

01.09.2010 г.

© Силвия Герджикова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??