20.01.2024 г., 17:53 ч.

Мъжкото му его 

  Проза » Разкази
255 1 3
2 мин за четене

Всичко започна защото момичето беше много наивно. Тя беше доверчива, лесно привързваща се към хората и прекалено емоционална. Беше по различна, от момичетата в неговото обкръжение. Той си я беше набелязал. Но не за връзка, еми ей така просто да си я пробва един път. Проблемът беше, че той имаше връзка. И беше лудо влюбен в гаджето си. Тук идва въпросът - "След като е толкова влюбен защо си пожелава други? ". Разбира се наивното момиче, не знаеше нито за връзката, нито за чуствата. Той започна да флиртува с нея. Да я прегръща и целува нежно, точно когато тя най-малко очаквала. Тя се чустваше специална от многото внимание и комплименти, които получаваше от него. Той и се показа като съвсем различен човек, от този който всъщност е. Разбира се, че тя му повярва. Даже така повярва, че се влюби. Чакаше стъпка от него, мислеше, че ще влязат във връзка. И изведнъж ФИНИТО! Всичко спря! Той спря с комплиментите, с ласките, подминаваше я без дори да я погледне. Тя плачеше и премисляше, чудейки се каква е причината за неговата промяна. Оказало се е, че неговото гадже му е изневерило- Каква трагедия нали? Всъщност наивното момиче тогава беше разбрало, че е влюбен в друга. И сега не сте го очаквали - Наивната тя се опитваше да го разбере, с думите: "Той изпитва нещо към мен, но се страхува, да не му причиня същото". Хахаа, смешно нали? Ние разбираме, че той никога не е възнамерявал да влиза във връзка с нея. Забележете колко е прост, той изневеряваше на гаджето си с нея, но когато гаджето му, му изневери, човека се депресира. Мъжкото му его било накърнено. След месеци когато депресията му премина, и видя, че наивното момиче, вече не е толкова наивно, реши да си я върне. Или отново да си по играе, ако говорим истината. Обаче опитите му бяха неуспешни. Както казах наивното момиче, вече не е толкова наивно. Той я промени. Благодарение на него тя вече не е толкова доверчива и е много по уверена в себе си. Той и отвори очите, и тя видя колко жалък е всъщност. Без елементарно възпитание, себеуважение и обноски. Все пак той поиска последен разговор с нея. Обясни и всичко. Оказа се, че бившото му гадже е била леко момиче, а той наистина беше влюбен в нея. Искаше да започне на ново с наивното момиче, защото искаше връзка без изневери, лъжи и с любов,но сърцето му все го теглеше към нея. Очевидно бившата не го е обичала. Тоест става въпрос за мъжкото му его. Искал е да бъде обичан. И беше обичан, но не оцени. И догато нараняваше тази която го обича, с бившата на която и не и пукаше за него, на нея и мина. След месеци той се сети-но късно. И все пак на края остана сам, с мъжкото си его. Бившата не го и потърси. А наивната така и не му повярва.

© Вяра Илиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Наивността си отива с времето. Хубавото е, че понякога се връща, а най-лошо е да изчезне съвсем.
    Но така се вади и златото. Иска търпение. Така или иначе най-доброто предстои.
  • Да, да, мъжете са свине....
Предложения
: ??:??