17.07.2008 г., 10:52 ч.

Мъжът на моите мечти 

  Проза » Други
1300 0 4
1 мин за четене
 

МЪЖЪТ НА МОИТЕ МЕЧТИ

 

Срещнах те в един септемврийски ден. И в мига, в който те видях, се влюбих в теб. Изминаха осем месеца, докато се престраша да ти призная любовта си. Но разбрах, че те обичам истински и че и ти изпитваш същото към мен. И мисля, че ако не бях те срещнала, щях да си остана същата и никога нямаше да се променя. Обичам те безкрайно много и ще бъда с теб завинаги, каквото и да се случи. И никога няма да те заменя с друг. Няма миг, в който да не съм мислила за теб. Цялото ми същество е изпълнено от теб. Живея и дишам само заради теб. Цял живот съм била използвана от мъжете и не вярвах на никого. Но с теб е различно! С теб ще бъда честна и ще ти бъда вярна, защото те обичам с цялото си с сърце. Единственото, което искам, е да бъда е теб и само с теб, и с никой друг! Винаги съм мечтала за такава връзка и точно такъв човек! На когото да мога да разчитам, да вярвам и напълно да му се отдам. Връзка, без изневери и лъжи, в която да цари хармония. Щастлива съм, че те открих и се надявам да не те загубя!

 

© Силвия Герджикова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??