16.01.2007 г., 21:48 ч.

На най-добрата ми приятелка 

  Проза
12705 0 5
2 мин за четене

Исках да изтрия всичко, което бях изживяла с теб... исках да забравя детските, тъй невинни мигове, които преживяхме. Годините, през които си споделяхме, както спечелих те, загубих те за секунди и да ти кажа ли – СЪЖАЛЯВАМ! Исках да те предпазя от нещо, което според мен не e за теб, но това не беше правилния начин... Много добре знаеш, че никога не се извинявам и не съжалявам, но сега... ти беше едно от най-важните неща в живота ми и такова ще си останеш завинаги! Защо така се получи, защо различните компании в които попаднахме ни разделиха? Ако бяха интересите, признавам ти, нямаше да страдам за нищо, но сега... Извинявай, приятелко, наистина не мислех, че просто за миг ще свърши всичко. Прости ми за това, което ти причиних, за минутите, през които си съжалявала, че ме познаваш, за дните, през които съм те наранила заради едно момченце, което все още не знае какво иска...
Само едно се моля: един ден да ми простиш. Не казвам, че можеш да забравиш това, което се случи, но поне ме извини. Обичам те както преди и винаги ще те обичам така! Ти беше човека, който знаеше всичко за мен, пред когото никога не съм се срамувала или страхувала да кажа каквото и да е било... за мен ти беше като изповедалня, от която можех дори да получа най-добрия съвет, а аз какво направих? Загубих те! Прости ми, мислех, че ще прекъсна каквато и да е било връзка с него... но явно съм сгрешила! Знай само едно, той не е човека за теб! Признавам си, познавам те, но не и до такава степен колкото ти мен... твоите съвети бяха най-добрите, най-истинските и когато те послушах (макар, че не го правех често), не правех грешки. ЛИПСВАШ МИ, липсва ми приятелството ти, нуждая се от теб. Липсва ми начинът, по който се наричахме – „любов”... нямам смелост да те погледна в очите!

Аз съм ВИНОВНА пред теб и през всички, дори и пред самата себе си... срамувам се от постъпката си, но всичко е минало, няма как да върна времето назад. Моля се само за прошка, но знам, че не я заслужавам. Желая ти всяка твоя мечта да се сбъдне, дори и нашите, нещата, за които си мечтахме когато бяхме заедно! Спомняш си нали? Изживей живота си така както самата ти искаш, а не както другите ти казват. Срещни човека на мечтите си (знам, че има такъв) бъди с него щастлива и житейския ти път наистина ще бъде изживян пълноценно!!!


Посвещавам го на най-добрата ми приятелка, която предадох най-жестоко! Прости ми!

© Меглена Стефанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • времето всичко лекува ,ако наистина ти е била добра приятелка рано или късно трябва да ти приеме извинението
  • хаха знам че се пише така, но просто в бързината....
  • Това определено е откровение, личи си, че е писано от сърце, но не е точно разказ или лично творчество...
    П.П.:Пише се "съжалявам", а не "съжелявам"!
  • Добрият приятел ще те измъкне от затвора, а истинският и верен приятел, ще влезе при теб и ще ти каже: "Заедно ще седим!"
    Китайска мъдрост

    Добър разказ! Поздравленя!
  • "ПРИЯТЕЛ Е ОНЗИ НА КОГОТО МОЖЕШ ДА КАЖЕШ ДА ВЪРВИ ПО-ДЯВОЛИТЕ,И ТОЙ НЯМА ДА ТИ СЕ РАЗСЪРДИ"УЙЛЯМ ГОЛДМЪН.ЗА МЕН ТОВА Е ИМПРЕСИЯ КОЯТО Е ДОРИ ДО ИЗПОВЕД,НО НЕ РАЗКАЗ.ДОБРА Е!!!БРАВО!!!
Предложения
: ??:??