5.11.2011 г., 11:08 ч.

Началото е трудно, но вълнуващо 

  Проза » Разкази
417 0 0
1 мин за четене

Часът е 23:00, а аз за стотен път преглеждам чантата си и дали съм сложила папката с документите за кандидатстване. Утре ми предстои изключително важен ден! Ще се явя на интервю за моден редактор в списание "Fashion". Макар да съм новобранка, мисля че ще се справя отлично,  защото ще работя с интерес и ще положа много усилия за да се усъвършенствам в това, с което съм решила са се занимавам. А сега е време за лягане, защото утре е понеделник и трябва да се става рано.

07:00ч. - Алармата на телефона ми звъни. Скачам от леглото и започвам да се оправям!
07:45ч. - Вече съм в колата. Пускам диск с любимите ми песни и си пея, докато стигна пред офиса на списанието.
08:00ч. - Вече съм там! Сигурна съм, че това е работата за мен, но краката ми не ме държат. Притеснена съм!
След няколкосекундно колебание решавам да влезна вътре. Там има още около десетина момичета, които също като мен искат това място. Всяка една от нас е тук, за да спечели поста моден редактор на списание "Fashion".
От другия край на коридора се чува глас, който извиква името ми. Време е да влизам! Тръгвам към кабинета на бъдещия ми шеф и се надявам, че интервюто ще премине успешно.

 

Следва продължение... :)

© Мария Костадинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??