22.10.2013 г., 23:22 ч.  

Началото на края 

  Проза » Други
609 0 1
1 мин за четене

За тях, нормалните  животът им започва с денят и завършва с настъпването на нощта. И докато те сладко спят и сънуват, мечтите, които никога няма да бъдат част от реалността. Аз пристъпвам тихо в сенките. Затворил дяволските си очи, избирам поредната си жертва, между милионите други. Отивам при нея. Надвесвам се над обикновеното ú, скучно лице и вдишвам от противно, положително сладкият ù вкус и издишвам - моя. Наподобяващ на киселина и пълен с насилие и омраза. Точно по план, тя започна да се задушава. Горката. Имаше смелостта да си отвори очите, но едва след като го направи, разбра че тази нейна смелост всъщност е най-голямата грешка в целия ù жалък живот. Когато някой смъртен допусне грешката да ме погледне - в очите им се отразява единствено страх. Толкова силен и мащабен, че очните им ябълки сами избират да изскочат от очите. Дори те са по-интелигентни от собственика си и знаят, че е по-добре сами да скочат, отколкото да бъдат принудени. Дори нямат време да извикат за помощ. Безполезни са. И след толкова много векове, ме отегчават. Всеки път едно и също. Същият ужас, единствено жертвите са различни. Все същите сънища, мечти. И все същият глад за любов. Нищо чудно, че са толкова слаби. Не стига, че трябва да хранят нищожните си, безполезни тела, но имат и да задоволят глада на душите си. Колко жалко!
Чакат обичта, но тя не идва, затова гладуват. Няма и да дойде, за тяхно нещастие, именно заради нещастник като мен. Затова аз съм толкова силен, докато тези нищожества съществуват, винаги ще има страх и омраза. Толкова са лесни. Дори понякога не се налага да използвам силите си. Винаги се намират тъмни личности, които са готови да изпълнят всяка моя заповед, в замяна на няколко хартийки. Заради тях са готови да предадат хората, в които до вчера са се кълнели че обичат, семейството си и дори да убият. Продават телата си и душите си, а аз ги превръщам в онова, което най-много желаят... В хартийки. Записвам имената им в черния си тефтер и когато играта за тях свърши, най-безсърдечно ги задрасквам и всичко за тях приключва. А дори има такива, които го правят без да искат нищо в замяна и ги превръщам именно в това.

© Неразбрана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Оригинално и определено замислящо. Дано го прочетат повече хора!
Предложения
: ??:??