25.08.2022 г., 2:00 ч.  

Нация от идиоти! 

  Проза » Други
697 5 10
1 мин за четене

Започва разпад на Европа. Великобритания е в небивала криза. Следват я по петите Франция и Германия. В словото си от 24 август президентът Макрон отправи сериозно предупреждение:

 

"Идва краят на изобилието, нещата, считани за даденост, и безгрижието"...

"смятам, че ние живеем сякаш качени на голяма люлка или преживяващи силни сътресения" -

 

продължи Макрон. За същото преди време предупреди и Путин с думите:

 

"Светът вече няма да е същият!"

 

Известно е отдавна, че България е като все още недоказаната от физиците елементарна частица на свободата - либертон. До каквото се докосне - разпада го. Влизайки в ЕС, ние българите се оказахме като опасния вирус от нашумелия научнофантастичен роман на Хърбърт Уелс "Война на световете", унищожил до крак марсианските нашественици. Ние носим нещастие и разруха на всички, а най-много на самите себе си. Тълпи от псевдоинтелектуалци протестират понастоящем по улиците на София с ултиматум - да загърбим напълно ГАЗПРОМ. Но същите тези мунчовци първи ще писнат, когато от октомври останат без газ, без светло, без топло и без вода. Винаги съм имал едно наум за масовия българин, но днес без всякакво колебание заявявам, че сме нация от идиоти!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вече не се надявам да поумнее масовото население на България и да се намерят политици, които да работят само в интерес на България! Цар Симеон Велики е казал едно време, че България няма вечни приятели и вечни врагове - има вечни интереси! Поне да си спомним, че някога сме имали велики владетели! Поздравления за позицията!
  • Мисане, аз също бях на протестите срещу Бойко и видях гневни, но не и щастливи хора. Мога да ти пратя снимки колко много семейства бяха там с децата си. И не съм съгласен с теб, че ние носим нещастие и разруха. България е дала много на света и не е взела от никому - нищо. Всеки иска от нас да вземе, ей за това се разпадат във времето. С цялото ми уважение към теб, но не мога да приема, че поставяш простия пожарникар над със себе си.
  • Няма качествен "материал" да ни управлява. От там идва проблема. Няма работеща съдебна система да вкара мафията в затвора. Това също е проблем.
  • Дали е западна или не България /географски няма как да е/ не е важно. По- важното е да си знае интереса, кога на чия страна да застане!
  • Чак тълпи не съм видяла. Има едни 400 души, но май толкова си остават. Да не говорим че по - голяма част от тях приличат на бежанци от Украйна, таке че...
  • Благодаря ти за подкрепата, Таня!

    Благодаря, Ким! България никак не ми прилича на западна страна.

    Свилен - гузен негонен бяга!

    Мерси, Георги! Цитирам Хегел от неговата История на философията т.1: "Единствената поука от човешката история е, че човечеството никога не си е извличало поуки от историята."

    Весо, благодаря за включването! Нима протестърите срещу Бойко не бяха много щастливи. Плащаха им доста добре на ден. Носеха най-редовно мамбо, кафе, цигари, алкохол и наркотици, и лежаха по цял ден като дембели на кръстовищата. Лайф is лайф... Но си бяха идиоти!
  • Мисане, знаеш ли че най-щастливи са идиотите? Да си видял щастлив Българин?
  • Не си прав - не всички сме политици!
    А светът никога не е бил "същият". Променял се е - нови култури, технологии, обществени отношения. Кои лоши /от наша гледна точка/, кои дори нелепи.
    Обаче - променя се.
    И то така, че вече да ти е кеф да си тръгнеш...
  • Не сме само ние, но някои западни страни вече влизат в час. 😉
  • И аз мисля като теб, за жалост е така...
Предложения
: ??:??