25.03.2007 г., 17:51 ч.

Надежда и измама 

  Проза
1164 0 2
2 мин за четене
 

                                                    Надежда и измама

Много пъти се доверявах и бях наранявана! Повярвах, че всички момчета са еднакви. Казвах си,че ще си играя със сърцето на всеки един,както те постъпват с мен. Не вярвах на никого!
Но... Ти се появи в живота ми и видях в очите Ти състрадание и обич. Смятах, че си по-различен от останалите и Ти доверих сърцето си.
Но... до някъде се оказа че съм сгрешила!
По-различен си, тъй като никой не е способен да направи това, което Ти ми причини. Никой не може да си играе по този начин със сърцето на влюбения. Никой не може, като теб, да изкушава с влюбен поглед отсрещния, а в същото време да го лъже. Друг човек, омразата и отмъщението да пречат да бъде осъществена любовта между две души.
Ти използва сърцето ми за мишена! Целеше го при всеки удобен случай. Забиваше стрела след стрела.
Накрая изкарваше острието от измъченото сърце и го лекуваше с ласки и надежди. Когато то се възстановеше, Ти продължаваше да го целиш и отново на същото място.
Тази мишена ти погубваш всяка секунда!  Играеш си с нея, както котка с мишка. Това е моето сърце-убита мишка, изсъхнало цвете. След тази Твоя постъпка аз наистина вече не мога да се доверя на никого. Ти беше истинската ми любов и ще останеш завинаги в душата ми! Ще се опитам да те забравя, но няма да мога. Знай, че ще останеш някъде скрит в дълбините на сърцето ми и когато те видя, ще си спомням тази безкрайна любов. Тогава отново ще потрепне нещо в мен, но ще е вече късно и няма да има сили да се пробуди на ново.
Ти ме направи такава, каквато съм!
Силна и бореща се!
Жена, която не свежда глава и се бори, момиче, което не би се доверило НИКОГА ВЕЧЕ !!!

© Самотна Душа Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??