9.10.2023 г., 11:44 ч.

Нагли ора, ей 

  Проза » Разкази, Хумористична
180 0 6
2 мин за четене

Ма, нагли станаха тия ора, ей… Таман си спим с моя Мето… Бе, отде ще го знаеш – оня ден го прибрах, да изкараме месец – два, па ще видя… Нема да се женя, ма жена… За кво ми е? Сега ме водят самотна майка, макар че вече съм дърта… Баба съм, я… Ударих четирийсет, имам двама внука, единият май ще се жени…

А, не знам… И той май не знае… Доведе една – аз имената им не помня. Сега май надува корема…

Що да правим сватба? Мето с апапите ще набара някоя вила, ще докарат и овца, ще съберем махалата…

Ква сватба? Това ще е сватбата… Момата – бе, как се казваше тая… Както и да е… Няма да подписва нищо. Щото сметка немаме…

Ще я водят самотна майка и нея, помощи ще й дават – да има внукът пари за харчлък…

А, и аз съм самотна. Изтърсакът го записахме в първи клас, дават ядене, може и да спи у стаята. Даскалицата много бърборела, ама той свикнал и си дреме.

Нема забележки, само бележки. Щото у школото са малко децата, чак от селата записват разни. Иначе…

А, тия лошите ли… Ми, прибрали оная вечер на Мето брата. И той у нас спи, даже му давам половината легло, кога Мето е по нощна работа. Той, малкия, ич го нема нощем – все пиян иде, лега и спи…

Аз за това ли съм го прибрала…

Ма, прибрали го ченгетата… Хванали го да тегли хари от банката посреднощ. Банкоматът тежък, не могли и с джипа да го дръпнат, а ония го хванали…

Та ти викам – лоши ора…

А ми приказват за демокрация, за права, за етническио мир…

Е, нема да има мир, доде са такива скръндзи и си стискат джобовете…

Айде, сега да ти кажа що додох. Бе, едни двайсе лева да ми дадеш? Внуците довечера отиват на ралота у парка и заранта ще ти ги върна… Сигурно…

 

И отново неправилно възприемане на най-добрия от всички възможни светове  - https://wordpress.com/post/genekinfoblog.wordpress.com/9939

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??