6.06.2020 г., 7:56 ч.

 Най-тъпата мисия 

  Проза » Фантастика и фентъзи, Хумористична
829 1 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

7 мин за четене

Най-тъпата мисия

 

Глава първа

 

Два гущероподобни индивида по - известни сред земните конспиратори като рептили, излетяха от планетата Нибиру с най - новия хибриден модел  НЛО„Гугър 2.0“.

-Бро т‘ва е най-тъпата мисия, на която можеха  да ни пратят. Тоя  долен лизач Кърх от конгреса ме е нарочил, казвам ти! Копелето мръсно иска да ми го върне, че пръв забърсах Нишал. Заради тая мръсница сега съм забит в тая космическа  табуретка с  теб на път за най - тъпата мисия evеr!

-Споко бра … Дай го по – chill out, все едно си на ваканция. Виж какво бебче са ни дали. Виж стелт режима направо ме надървя, Джаксън хамелеона  може да ми яде зелените топки.

-Брооо , като спомена зелено  тая Ниш има най-ярко зелените  и твърди люспи, все едно го правиш със скала от планета Молт . А и тая дълга опашка ,как да се концентрираш като непрекъснато ти се вре в муцуната?!

-Шанс бра… не мисли за нея,нищо не може да направиш, тва са само четири години. Пък и в България било разврат на макс. Миналия клик Хон се върна от  петгодишна мисия. Последните две е прекарал там  и каза, че белото направо пържи опашката. Веднъж била изтръпнала цели пет земни дни, пет дни бра… А и българките били доста диви в задоволяването на влечуги.

-Да бе, ма що не ни пратиха в Русия или Сащ, или поне Франция? Обожавам френската любов,  откачам като ми смучат опашката .

-Дааа знам, руснаците пра‘ат най - яката водка, от която люспите ти почват да светят като диско топка .

-Именно! ПРЕЕБАНИ  СМЕ Сеун! От пет минути се опитвам да ти го набия в пихтиестия микроскопичен мозък. Трее да спреш да пушиш тия Холо билки, че все едно са ти пробили дупка в лявото полукълбо с бортбластер.

-Много си духовит Ерт или да ти викам вече Бо?

-Престани! Не знам как ще свикна с тази нова физиономия. Направо не знам!

-E, а аз к‘во?! Ще бъда няк‘ва тъпа мутра /телохранител, поне имам татуси на маймуна. Виж в досието ти к‘во пише, ще падна, ебати прекорите имаш.

-Трай!  Твоите да не са по - хубави?! Чепенката – к‘вото и да значи.

-Не се пали Ерттт, само се гъбаркаммм. Искаш ли да зе‘ем по една спора Илл  и да се насладим на полета? - Двете гущерови тела се отпуснаха на мостика с блуждаещи полуозатворени очи и капещи лиги към открития космос…

***

 

 Внимание, внимание! Сблъсак след 90 ли.

89 ли

Алармата си скъсваше гъза от рев.

88 ли

87 ли

…Сеун отвори зелените си очи едвам едвам, колкото да види приближаващият астероид. Звуците от алармата  пулсираха в тъпанчетата  му, като че ли ушната мембрана беше детски батут и малки голи джуджета скачаха отгоре.

86 ли

-Брооо събуди се! Май загазихме! - Сеун се изправи и побутна спящия Ерт, но той не помръдна,лига се стече по пода,  след миг зелената му  ръка зашлеви  мощно врата на заспалият рептил.

85 ли

-Копеле  ще ти откъсна опашката и ще я опека на шиш,  мръсно влечуго наркоманско! - Заспалият Ерт скочи със свит юмрук срещу събеседника си. Точен удар в брадичката последван от десен прав в муцуната. Синя кръв се стече  от ноздрите му ,като  от спукан маркуч  и опръска цялата апаратура.

72 ли

-Спри Ерт или ще убиш и двама ни! - С подскоци  в страни и държейки носът си Сеун избягваше атаките на спътника си .

68 ли

-Виж бе копеле мръсно! Ще станем на звезден прах, ако не се успокойш.- Изведнъж Ерт се вцепени. Не може да повярва какво вижда на екрана.

58 ли

-Мамка му! Шибан астероид! - Лицето на гущера промени вида си от ядосано на концентрирано и готово за действие.Като видя че спътника му се успокоява Сеун се спря и почеша зад връта.

-И какво ще правим  бра? Ерт изкриви зловеща усмивка.

-Късно е за маневра ,ще разцепим  реещото се  копеле на хиляди копеленца! - Компютър зареди Ди Лазера. Изведнъж корабът се разтресе  и всичко угасна. След секунди се включи досадното червено аварийно осветление, мигаше на пресекулки като в някоя евтина  дискотека от съзвездието Геона. Двата рептила се  рееха из мостика като балони с хелий на Пернишки събор…

47 ли

-Ерт, бра… Нали знаеш, че Стоян не обича да му викат компютър. Той е хибриден жив кораб от последно поколение. Не чете ли упътването?

-Не пишеше че е задължително.Сеун опита да плясне челото си .Неможа.

-Там пише, че е доста докачлив. Сега трябва да му се извиниш, иначе ни пиши звезден боклук.

45 ли

Тъмночервените нюанси по лицето на Ерт скриваха раздразнеността му, но по пламтящия поглед и тежкото пуфтене си личеше, че не е доволен. Погледна към екрана, астероида се приближаваше. Това още повече го раздразни. Погледна към спътника си.

-МАМИЦАТА МУ!

40 ли

-ДА МАМКА МУ. И к‘во пра‘им са?…

33 ли

-Ще се мре. И без това не ми се ходи на тъпата мисия.

-Ти луд ли си бе копеле?!  - Този път кървящия рептил се опита да удари другаря си, но ръката му се движеше толкова бавно и предвидимо, че в този момент не можеше да стане никакъв зрелищен бой.

-Стоянка, бра, той е луд, не е с всичкия си. Спорите са му размили мозъка и сега е неадекватен. Провери в докладите от планета Сифили, половината население страда от деформирани мозъци в следствие от прием на Илл.

21 ли

20 ли

19 ли

Изведнъж осветлението се включи и цялата апаратура заработи наново. Гравитацията  стовари неподготвени рептилите  .

-Мамка му! Защо тая маса е тука? - Ерт се държеше за крака .

16 ли

-Нищо ти няма. Виж ми опашката, заклещена е в шибаните кабели. - Зелените пръсти се опитваха да отплетат опашката, но в следващия миг женският глас отброяващ  сблъсъка  стана по - силен и по - натрапчив.

9 ЛИ ДО СБЛЪСАКА

-ОпПа! Стоянка, бра, дай да думнем  тоя астероид . Ерт се извинява и повече няма да ти вика така. - Ерт стоеше срещу прозореца и беше разперил ръце в очакване.

 

6 ЛИ ДО СБЛЪСАКА

-Не! - Корабът отсече звънко  като че ли го изрече дете.

- Как така не?  Ти луд ли си?! Всички си заминаваме! Адиос мочачос! аривАДЕРЧИИИ …ХЕОА!

3 ЛИ ДО СБЛЪСАКА

Ерт се прокашля и каза:

-Такъв е живота Се, отпусни се и се наслаждавай като на ваканция…последната …

1 ЛИ ДО СБЛЪСАКА

Двамата спътници затвориха очи в очакване на края.

След няколко лита нищо не стана. Сеун отвори едното си око. На екрана нямаше нищо .

-Хахха хаххаха, как ви врътнах! Хахахаха, егати рептилчетата смешни!

Смехът на кораба  се носеше навсякъде по помещението и се разбиваше с чудовищно ехо в ушите на двамата рептили.

-Какво? - Сопна се Ерт.

-Качих ви на ракетата ха ..хха…   и ви издухах зелените задници. Хахаха ааххаа… Докато спяхте зумнах на макс едно малко астероидче и го пуснах на главния екран,  и пуснах алармата за тревога. Да се бяхте видели ахаха … Имам записи, да ги пусна ли? ..хахах… хахаха.

Ерт беше бесен .Но Сеун се засмя заедно със Стоян.

-Шибаняка му с шибаняци!  Хахаха, тъпия кораб ни е метнал Ерт. В досието пишеше, че обича да си прави шеги, ма кой да помни?! Ще имаме да си връщаме .Тоя полет ще е епичен нали Сто?

-Трябва да изключим тъпото нещо веднага! - Ерт се завъртя нервно и отиде до главният пулт. Започна да щрапа по апаратурата.

-Нали знаеш, че е невъзможно, цялата техника е свързана със Стоянката.  Без него ще сме огромна консерва  рееща се в пустия космос. - Ерт само изсумтя и продължи да ръчка по копчетата.

Сеун запали една свита холо билчица, която наподобяваше земния карфиол, само че в син цвят, и взе да събира разхвърляните по пода неща.

Корабът продължаваше да се кикоти ту по - слабо ту по - силно .

 

 

© Владимир Шулев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Течение като Гълфстийм.Психически разпуснат и умствено освободен.
  • Сори че те изнервих но се кефа на диалекта и жаргоните.
  • Не ми правят впечатление никакви граматически и правописни грешки, за мене са досада.
  • Надявам се по натам в сюжетната линия да разберем как може тук на земята или поне в границите на млечния път да се снабдим с холо билки.
Предложения
: ??:??