2.11.2021 г., 10:36 ч.

Наредено хаотично 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
275 3 14
1 мин за четене

Старост – нерадост…

Да благодарим на властта, че ни спасява от тези грижи…

хххх

Всеки глас – виагра. Защото иначе правителството ще падне и нацията ще е недоволна…

хххх

 Търпим властници, които не можем да търпим…

хххх

Художествено възприемане на реалността чрез псувни…

хххх

Политик въздъхнал: „Трудно живеят днес честните хора…“. Колегата му се учудил: „Че нас какво ни засяга?“…

хххх

Културата се дави в слюнка…

хххх

 Не пипам телефона, когато звъни – може някой да ме търси…

хххх

По една от – кой знае защо наричаните „национални“ - частна телевизия тече сутрешен блок.

Половин час някаква разплута лелка ругае нежелаещите да рискуват с ваксина, сетне някакъв бивш министър се заканва насилствено да имунизира и гражданите, и гражданките, и добитъка, и врабчетата…

После – информация, че имало протест срещу заповедите и създаването на хаоса от властта.

Учителка казва, че не желаят ваксиниране. Прекъсват я, поднасят микрофона на родител. Който не иска детето му всеки ден да бъде тествано в училище. Защото не е там мястото…

Репортерката пита – какво избира: тестване или дистанционно? Само едно от двете! Той заявява – иска нормален учебен процес, нормален живот за децата си…

От студиото спират предаването. Нямало време. Макар и три минути да не са изминали…

Обаче – на медийните проститутки не плащат за информация, истина или мнение.

Плащат им за създаване на паника, страх, послушание, нагнетяване на атмосферата…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Никола, Марко!
  • !
    То какво стана в наше време?
    Ако ти се допише, пий да ти мине.
  • А медийните проститутки са много..... Поздрави, Георги!
  • Благодря, Красе, Мария, Елке!
  • "Свестните у нас считат за луди..." Поздравления за поредната доза нормални разсъждения!
  • " Културата се дави в слюнка..."!!!👏
    И защото тя е първата удавница, брегът на разумността се срутва и повлича всеки, стъпил не на криво разбраната цивилизация, а на криво разбраната ни слободия.
    Поздравявам те, Генек!😍
  • Късометражно кино , да, усмихнах се, защото последната сцена е блестящо олицетворение на това, че всеки си върши работата. Каква е целта, не става ясно, но кипи усилен труд всеки да стигне до нея! А каква е работата нямам идея...
  • Благодаря, Пепита, Светличке!
  • Много интересно се конфигурират думите ти напоследък.
  • !!!
  • Благодаря, Надя, Пепи, Валентине!
  • Отново едни неправилни мисли редиш! 👍
  • Има такава държава, в която и това, дето не става - става!
  • Да се смееш ли, да плачеш ли?
Предложения
: ??:??