13.05.2024 г., 13:22 ч.  

Назвался Шойгун - полезай в кузов 

  Проза
85 1 0

Шойгун-Мойгун е вече бита карта. Товарищ Капутин окончателно сне доверието си от него. Като за начало го устрои на зАветна работа. Предполагам, че изповядващият Евразийски ценности Капутин е замислил и второ действие на пиесата - с болезнен азиатски завършек - в стил Саломе и Йоан Кръстител. Главата на Шойгун ще бъде ловко отделена от тялото му с помощта на добре обучен постсъветски джелатин. Но всичко това ще се случи, когато му дойде времето, както мъдро се изразяваше практичният чистокръвен българин  Симеон Секскобурготски, радетелят на прословутите 800 дни. В случая на Шойгун 800, като прогнозно число, е силно завишено.  Лично аз очаквам до 3 месеца Шойгун да чуе звъна на Гремълските камбани в негова чест. И това ще бъде сторено,  не от своего рода кръвожадност на товарищ Капутин, колкото за назидание на генералитета и маршалитета постЕлцински, отпуснали се като свински черен дроб.

 

 

Бел. на автора: "Назвался груздем - полезай в кузов" (в превод от руски: "Нарече се гъба - влизай в коша)

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??