19.09.2023 г., 14:21 ч.

Не е виновна само Ева 

  Проза » Други
152 0 1
1 мин за четене

Не е виновна само Ева за нашите проблеми, спрете да хвърляте вината само върху нея. Вярно е, че не е спазила заповедта, дадена ѝ от Създателя, но все пак Бог ни е създал с разум и със собствена воля.

Не е виновна само Ева, но само на нея се набляга, че тя е накарала Адам да изяде ябълката, но кой накара нея- змията Сатана. Всеки има в живота си змия, която все гледа да го излъже, за да отхапе от забранения плод.

Не е виновна само Ева, не я обвинявайте само за това, че е жена. Едва ли ако някой мъж бе поставен в тази ситуация, нямаше да постъпи по същия начин. Ако например са му забранили да се качва в своята чисто нова кола или му предложат милиони, но само да не спази правилата, едва ли ще успее да устои на това. Така е било и при първата жена, змията я е изкушила и тя е нямала от къде да получи опора за да не се поддаде.

Не е виновна само Ева, все пак тя е нашата майка, а ние нейните деца, не бива да виним само нея, но и нашия баща Адам. Той не беше там за да види цялата картина, как змията я изкуши, а побърза да я обвини, че го е подлъгала да отхапе от плода. Нали и Адам има разум, той защо не устоя, нали е мъж?

Не е виновна само Ева, затова преди отново да я обвините, сложете се първо на нейно място и без да се лъжете отговорете - Как бихте постъпили вие?

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Господи, опази ме от изкушенията, от враговете си сам ще се пазя!
Предложения
: ??:??