21.10.2008 г., 21:17 ч.

Не помня 

  Проза » Други
1078 0 3
1 мин за четене
Не помня

Странно ми е. Защото те няма. Не помня кога те обожествих, но помня, че ми харесваше да вярвам в теб. Вместо свещ, палех надежда. Молех се за още един ден с теб. Мислех, че изблиците ти на ревност и гняв, са благословия, щом още ме обичаш! Направих ти храм с тухли от любов и мазилка от надежда. Беше висок и с големи прозорци. Знакът ти беше сърце. Дори изрисувах икони с твоя лик.
Не помня кога ме изгори на кладата, но помня, че не болеше. Дори се зарадвах, че мъченията са свършили. Върза ме за дървения кол на болката и ме поля обилно с бензин от лъжи. После запали клечка изневяра. Мисля, че ти харесваше да гледаш как голата ми плът пламва. Миризмата на изгоряла радост напълни въздуха.
Не помня кога се преместих в пустата ти земя. Засях надежда, а поникна болка. Въздухът беше пропит с нещо и аз си помислих, че е любов. Оказа се самовлюбеност. Всеки ден валеше. Порои страх и неувереност се изливаха върху незащитената земя и убиваха цветето на щастието. И се задуших с егото ти.
Не помня кога ме прониза с нож, помня само студеното острие на равнодушието ти. Заби го във вече отровеното ми от теб тяло.
Не помня кога те пропуших, помня само отровния ти дъх. И съществото ми се напълни с него. Кашлях на всяка дръпка.
Помня само кога ми изтръгна сърцето. Когато погледнах в необятните ти очи. И сега ми го връщаш на парчета.
След толкова вандалства какво ми остана!?! Май само да помня...

© Емануела Кацарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Въздухът беше пропит с нещо и аз си помислих, че е любов. Оказа се самовлюбеност."
    "Помня само кога ми изтръгна сърцето."

    Страхотно е, даже си го преписах за спомен, много ми хареса!
  • Миризмата на изгоряла радост напълни въздуха. Това изречение се заби в мен, наистина страхотно краят също много ми хареса поздравления!
  • Ах .. Емоционално ! Пълно с много болка ! ... Страхотни сравнения - Браво ! Крайно много ми Въздейства ...Продължавай Така .
Предложения
: ??:??