23.06.2009 г., 17:37 ч.

Не спирай! 

  Проза » Други
928 0 5
1 мин за четене

Не спирай!

 

Иска ми се да те нараня, да те отровя, да те задуша, да те убия! Така те мразя! Не ме гледай с този поглед на невинно дете! Недей ме гледай изобщо! Нямаш право да ме искаш пак! Какво стана? Осъзна, че няма кой друг да те търпи такава? Сега ме молиш да се върна... Нека, моли ме, искам да те гледам унизена в краката ми, да се мъчиш, да те боли... Ето ти моето "обичам те!"... Задръж го, ще ти го кажа и милион пъти, ако искаш. Но безмилостна е омразата, която ти сама създаде и това "обичам те" никога повече няма да е истинско. И все пак признавам ти го- ти си различна... Много малко са хората, които ще открият райското място, където ги носят на трон и им дават всичко, което пожелаят и все пак ще се изсерат насредата, ще избягат, а после ще се върнат и ще молят да си изближат мизерията. Браво на теб! Достойна си за уважение.

Е, моля те, не спирай да говориш, хубаво е да знам, че ти липсвам. Давай, измисли още 10000 извинения за това, което стори. Продължавай да плачеш, подължавай да се молиш с надежда, че ще омекна пак пред красотата ти или поне, че ще те съжаля. Сигурно и на това би била доволна. А и би трябвало да ти простя, нали съм "добро момче", да не съм някой безчувствен идиот, на който не му пука за другите?! Но, о, изненада! Ти ме превърна в такъв! Така че, давай, продължавай да се молиш, харесва ми, чувствам се добре, не спирай... Но помни, че някога бях твой, че някога те обичах силно, че някога бях готов да дам всичко за теб, а сега пред теб стои озлобената ми версия и ти се смее ехидно докато плачеш. Без капка чувство на любов, без дори и лека симпатия...
ПП. Благодаря ти, мила, че ми помогна да видя каква "красива" личност си!

© Армагедон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Силно е, земетръсно е.Чета те със сърце
  • Гневно!
  • Веднага се сещам за израза: "Човешко е да се греши-божествено да се прощава!" Дай САМО още един шанс, не повече от един защото всеки го заслужава! Поздрави!
  • "Много малко са хората(...)"
    Глупости, такива личности са под път и над път

  • "давай, продължавай да се молиш, харесва ми, чувствам се добре, не спирай... "
    Всички искаме това. Хубаво е ! Поздрав!
Предложения
: ??:??