14.05.2024 г., 10:09 ч.

Не знам какви 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
136 2 7
1 мин за четене

На пазара. Купих си репички – големи, остарели, изкуфели…

Погледнах се в огледалото.

хххх

Пред пазара има паркинг. В делничен ден – платен. Час – лев.

Обикновено мъжете плащат за час, жените за два.

Има и обяснение. Мое. Мъжете идват, виждат, решават, купуват. Решително.

Жените оглеждат, минават другаде, сравняват, преценяват, и, ако онова първото не е вече изкупено – връщат се за него. Като по пъту ги обхващат съмнения дали не са се объркали отново.

хххх

А аз смятам, че плащането за паркинга зависи от пола. И мъже, и жени отиват при любовници в блоковете наоколо.

Мъжете – трак, трак… Час, левче…

Жените са по-обстоятелствени, изстискват всичко възможно за две левчета…

хххх

На робите в древността – Египет, Рим, Персия – пенсии не са плащали.

Виждате ли колко е напреднала и хуманизирала цивилизацията…

хххх

На екрана – млад либерал, представен като „експерт по международното положение“. Обяснява как руснаците заплашват света – „Има предположения, че Путин обмисля евентуална употреба на ядрено оръжие“.

Същият описва новия руски военен министър – „за съжаление, той е убеден в победата на Русия“…

А какъв да е? Нашенски либераст?

Вярно, демокрация е и всеки има право да е идиот. Ама защо тренира върху хората?

Българите пред телевизора сме като ученичка на първа среща – знае, че ще я прекарат, но се надява да е красиво и леко поне…

хххх

Колежка по безгранична ограниченост на либераста  - заместилата успешно Псаки негърка-лесбийка: „САЩ и Украйна победиха армиите на Хитлер и Сталин…“

Поне Великобритания да не беше забравила…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Демокрация е и всеки има право да е идиот"! Прав си, сенсей, както винаги.
  • Благодаря!
  • "Българите пред телевизора сме като ученичка на първа среща – знае, че ще я прекарат, но се надява да е красиво и леко поне…"

    Абе може и да не е красиво, леко да е...
  • Благодаря!
  • Жените като си купят нещо ново и се видят в него веднъж, вече не им е интересно. В магазините пред огледалото е същото, но е безплатно. Бяхме в Истанбул с жена ми. Покрай една витрина се спрях, влязох в магазина и посочих обувките, поисках №43 и 44. Продавачът донесе две кутии. Сядам, меря, ставам и вадя пари, плащам, тръгваме към вратата. Жена ми спира и пита:
    – Защо няма обувки за жени? (Със завистлива интонация смотолеви: " Уай ноу шус фор уомен"?)
    – Защото не искам. Имах, продавал сам. Но... Мъжете видя как пазаруват, а жените мерят 100 чифта, оглеждат се и не купуват нищо – отговори продавачът с усмивка. (На добър английски, подкрепен с лек жестомимичен превод, уподобяващ дефилиране пред огледалото.)
  • "На робите в древността – Египет, Рим, Персия – пенсии не са плащали." - работи се за връщане на статуквото
  • Мъжете пазаруват по системата " Банков обир" . Системата на жените е " Лувър"
Предложения
: ??:??