На пазара. Купих си репички – големи, остарели, изкуфели…
Погледнах се в огледалото.
хххх
Пред пазара има паркинг. В делничен ден – платен. Час – лев.
Обикновено мъжете плащат за час, жените за два.
Има и обяснение. Мое. Мъжете идват, виждат, решават, купуват. Решително.
Жените оглеждат, минават другаде, сравняват, преценяват, и, ако онова първото не е вече изкупено – връщат се за него. Като по пъту ги обхващат съмнения дали не са се объркали отново.
хххх
А аз смятам, че плащането за паркинга зависи от пола. И мъже, и жени отиват при любовници в блоковете наоколо.
Мъжете – трак, трак… Час, левче…
Жените са по-обстоятелствени, изстискват всичко възможно за две левчета…
хххх
На робите в древността – Египет, Рим, Персия – пенсии не са плащали.
Виждате ли колко е напреднала и хуманизирала цивилизацията…
хххх
На екрана – млад либерал, представен като „експерт по международното положение“. Обяснява как руснаците заплашват света – „Има предположения, че Путин обмисля евентуална употреба на ядрено оръжие“.
Същият описва новия руски военен министър – „за съжаление, той е убеден в победата на Русия“…
А какъв да е? Нашенски либераст?
Вярно, демокрация е и всеки има право да е идиот. Ама защо тренира върху хората?
Българите пред телевизора сме като ученичка на първа среща – знае, че ще я прекарат, но се надява да е красиво и леко поне…
хххх
Колежка по безгранична ограниченост на либераста - заместилата успешно Псаки негърка-лесбийка: „САЩ и Украйна победиха армиите на Хитлер и Сталин…“
Поне Великобритания да не беше забравила…
© Георги Коновски All rights reserved.