21.05.2006 г., 2:11 ч.

Не зная защо! 

  Проза
1333 0 0
1 мин за четене
Неотдавна се запознах с едно момче,
но за жалост беше като всички останали момчета - мислеше само за секс и нищо друго!
Въпреки това аз го харесах! Виждах в него нещо другоq освен образа на"playboy"!
Знаех, че той може да се отклони от този образ, но не искаше!
...Въпреки че му разкрих чувствата си, нещата между нас не се промениха! Той не поиска да бъде с мен!
Чудех се с какво ли съм по различна от другите момичета и ето, че сега разбрах...
Той видя в мен човека, който го обича и който го уважава!
Това го изплаши, може би, защото е обичал силно някой и е останал наранен! Сега той прикрива болката си като се прави на човек, който не е и едва ли някога е искал да бъде!
Страхува се от това, че може да падне в очите на приятелите си и вече да не се вписва в образа на"playboy"!
Не показва истинската си същност, защото е свикнал да не го приемат насериозно! Единсвеното нещо, което той иска е секс и нищо друго!
Но въпреки това не ми пука, че може да ме нарани и използва! Поне ще знам, че съм се опитала да го променя и ако аз не успея дано поне някой друг да го направи!
Така и не разбрах каква беше причината за студенината която излизаше от сърцето му!...
...НЕ ЗНАМ ЗАЩО!...

© Весинцето без такава Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??