13.02.2022 г., 8:53 ч.  

 Небостъргачът - 44 

  Проза » Други
323 0 0
Произведение от няколко части « към първа част
6 мин за четене

Дак Хо не беше излъгал, което само потвърди убеждението на Алиф, за това, че Древните наистина се пазеха зорко. Дак Хо му беше обещал да се свърже с някои от тях, тъй като те обикновено не общуваха помежду си. Когато си успял да избегнеш цяла поредица от програмирани събития, чиято единствена и главна цел е била да те унищожат или дори изтрият напълно, това си беше напълно в реда на нещата. Още повече, че покойния Гу беше станал жертва на собствената си непредпазливост.

Алиф беше останал доволен от развоя на събитията, защото сега позициите му в Корея щяха да са огромни, а за разлика от Африка, където господството му беше споделено - тук той щеше да бъде почти едноличен господар. Това разбира се не ласкаеше егото му, тъй като той беше запазил своята лоялност към Гао Минг. И винаги щеше да бъде така. Ху му беше обещал всякаква възможна подкрепа, ако имаше нужда от прехвърляне на още сътрудници, ако Алиф действително имаше нужда от тях в този момент.

С течение на времето Алиф действително осъзна огромната мъдрост и предвидливост на Гао и прие, че той искаше онова, което смяташе, че му се полага - своя собствен живот и животите на хората, на които беше осигурил възможност да живеят. Беше култивирал възможности за всеки един да постигне достатъчно много, за да стане сам господар на съществуването си.

След известно време Алиф получи съобщение от Дак Хо, че някои от Древните са склонни да се срещнат с него, но при определени условия. Алиф беше почти във възторг - там беше разковничето. Явно те вече знаеха нещо дълбоко лично и щяха да помогнат за възстановяването на справедливостта за кончината на Древния Гу.

Животът на Древен беше да гледаш на всичко по друг начин - контролираните промени можеха да се изтрият по всяко време, ако не си достатъчно внимателен.

Древните бяха приели да говорят с Алиф, защото бяха убедени, че само Гао Минг беше способен на практика да се справи с това да въздаде справедливост за тъжната кончина на самия Древен Гу. Те знаеха, разбира се, истината, но при създалото се положение това беше едно от най-добрите решения - ако ли не най-доброто.

Алиф все още не беше свикнал с новата си роля, но Дак Хо му довери, че все още имаха известни търкания със Сео Юн по отношение на цялостната организация на бизнеса. Алиф беше доста умен - беше израстнал на суровия източен африкански бряг, където бурите шибаха безмилостно и в недалечното минало не малко моряци бяха намирали гибелта си именно по тези места. Знаеше, че всяко затишие беше просто предвестник на буря.

Бурята в случая можеше да дойде от твърде много места, защото преплетените интереси бяха ужасно сложни и особени - твърде много карти беше сложил на масата Гао Минг, а мегакорпорацията със сигурност щеше да отговори подобаващо.

Гао Минг нямаше да остави Лейди Смърт да си отиде просто така - всички минаха през специална церемония на посвещаване под зоркия поглед на Алиф.

Алиф не желаеше и да издава все още и някои други подробности - като например класът на духовете в егрегора - за това също беше малко рано. Беше важно новите попълнения в корпорация Дао да бъдат наясно със своята функция и отговорности.

Лейди Смърт получи пълни уверения, че скоро ще използват всички възможности, които се отвореха, за да завоюват реални територии на мегакорпорацията, но преди това тя трябваше да се справи с Бокузо. Гао Минг беше очертал един условен времеви хоризонт от два месеца за някои от своите действия и беше работил върху множество алтернативни сценарии, ако нещата не тръгнеха по план.

Предстоеше среща с Древните и Алиф трябваше да бъде човекът, но Гао Минг щеше скрито да бъде свързан с него чрез егрегорния дух - той знаеше, че Древните може би щяха да усетят това, но на практика беше решил да не рискува и да държи колодата в ръцете си.

Когато се срещнаха в едно много добре изолирано и сигурно място на територията на Сеул, където Алиф вече живееше от няколко месеца, те казаха:

- Кръвта на Древния Гу все още е в ушите ни. Той не спира да говори за кончината си. Духът му жадува за разплата. Духът му иска справедливост.

Бяха се събрали около дузина Древни, които изглеждаха мистично в полуосветената зала. Всички те носеха качулки и отказваха да разкрият самоличността си преди да получат от Гао Минг сигурни гаранции. Алиф разбираше опасенията им - те бяха напълно прави.

- Отварянето на портала за пси-енергия ще бъде първата стъпка за баланс на енергията. По този начин ще могат да се отворят много канали за манипулация - отвърна Алиф.

- Това е истинско предложение - обърна се към Алиф един от Древните на име Ханеул, което на корейски означаваше небе. - Това ще предостави много възможности за действие и все пак ние искаме допълнителни гаранции. Покойният Гу беше погубен по ужасен начин.

Странната тишина накара Алиф да вземе окончателно нещата в свои ръце. Древните трябваше да бъдат убедени, за да минат окончателно на страната на Гао Минг - в противен случай, ако мегакорпорацията се добереше до тях, това щеше да наклони сериозно везните в нейна полза.

- Знаете добре, че мегакорпорацията блокира всякакви образи за възприемане на текущата реалност или пък на многовариантната такава, които не пасват на нормата и това е един от основните й похвати. Чрез това филтрирано визуално възприятие тя орязва собствената Ви възможност за възприемане на истината - такава, каквато Вие я искате. Тя Ви отнема правото на свободен избор и Ви поставя под централизиран контрол на собствения й егрегорен дух. Така че контролираните промени са само част от проблема. Те искат да контролират величината Намерение, която по същество поддържа реалността в това число и цялото многообразие и многовариантност на колкото се може повече събития. Нещо повече, те умело манипулират моментните за реализация на величината Намерение чрез отваряне на дискретни метафизични прозорци и осъществяване на съответното метафизично вмешателство. Трябва да се справим с нашата разпокъсаност и инертност. Менталните блокажи пречат й на дистанционното Ви виждане. И това поддържа илюзията за пълна мистерия около мегакорпорацията - та нали тя представлява самото небе?

Древните го изслушаха внимателно, защото Алиф знаеше добре какво говори.

- Знаете също, че мнозина поради една или друга причина са загубили част от своя етер, но въпреки това продължават да живеят във физическото си тяло. Мегакорпорацията хитро взема всички възможни мерки, за да се справи с инакомислието. Именно чрез повторяемостта на шаблони и определени модели, които тя открива, тя конструира Реалността - продължи Алиф.

- Искаме да станем част от егрегорния дух на Гао Минг - дадоха съгласието си те.

» следваща част...

© Атанас Маринов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??