11.01.2023 г., 11:26 ч.

Недоумения 

  Проза » Други
333 4 4
2 мин за четене

Ретрограден човек съм и туй то. Имам си правила и навици, вярвам повече на морала, отколкото на мерака, даже си позволявам да задавам неправилни въпроси по ясно наредени заповеди…

Ама не разбирам, бе… Не разбирам как така някой си отнякъде, представящ се за неправителствен – тоест, от никого не избиран /дори с фалшиви избори/ ше разпорежда туй и онуй.

Примерно – в ръководството на организация – частна или обществена – да има толкова си жени.

Защо? Аз, вярно, не ровя много из информациите, ама не съм чул за някакви постижения на дамите в дадена област. А да ги назначават шефове само заради пола…

Нелепо…

Нелепо ли? След решението поне един мач на световното да бъде свирен от жена, ФИФА вече обмисля поне 10% от съдиите в първенствата й да са жени.

Което означава, че е логично толкова процента от съдиите в художествената гимнастика да са мъже…

Някакви си пък поискаха на следващата олимпиада ПОНЕ 10% от отборите да са представители на ЛГБТ…

Не съм чувал обратните да са поставяли рекорди. Вярно, някакъв сбърканяк се явяваше на състезания с жени, защото се чувствал такава, но не стигнал и до третото място. За други още не съм чувал…

И защо трябва да гледаме спортни напъни на нелепи същества?

Има една стара книжка – „Военна тайна“. Та там немското разузнаване подготвя фалшива „делегация“, за да извърши диверсия на фронта. И планират – нужни са им „партиен ръководител“, „стар работник“, „интелигент“, „млад комсомолец“, две „девойки ударнички“… Точно по правилата на социализма – от всичко по малко, демонстрация на всеобхватност и представителност…

Отново?

хххх

Сълзи и сополи. Руснаците обявили за издирване някакъв, воден като български гражданин.

Макар подобни професионалисти и професионалистки се движат по света, привлечени не от родинта, а от парите…

А подобни на тоя фейкаджии са отдавна модерно явление. Парите, както казал Веспасиан, не миришат…

А това същество се оплаква – имало стотици българи, руски агенти…

Не, не са стотици. Даже хиляди не са. Милиони са тези, които не продават националния манталитет, славянските устои, православието. Милиони помнят историята и не щат да вярват, че Седма кавалерия на Къстър е създала нова България. И хич не щат да забравят англо-американските бомбардировки и смъртта на хиляди невинни, нито милиардите, заграбени от слугите на Третия райх…

Което помнене е вредно за самозваните световни господари и гъзоблизниците им…Сред които водещи са децата на бившите много активни комунисти, нарекли ги с имената на Ленин или Гагарин, което днес помага на мимикрията и слугинажа…

Сега от екрани и ефира, от остатъчни вестници проплакват за горкия служител на… Абе, надали и тоя знае на кои служби. Важното за него е, че плащат…

Ами… Каквото повикало – такова се обадило…

Поредната магистралка ударена от бързащ тир…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??