24.05.2008 г., 0:34 ч.

Нежност 

  Проза
1011 0 4
 

Нежност

 

Защо? Защо ти си всичко, което желая, всичко, което искам!? Сърцето ми се раздира... Очите ми едва не плачат, а душата ми крещи няма от болка. Искам само един миг да бъда с теб. Да ме целуваш... Да прокарваш пръсти през косата ми, а по кожата ми да се стичат сълзи от щастие. Да ме разсъбличаш нежно, да докосваш с устни тялото ми... Да махаш бавно сатенения корсет от мен, като ме галиш с пръстите си. Да ме притиснеш силно към себе си... Да ме разтапяш, като шоколадът... Да треперя както треперят крилата на гълъб от допира с теб... Да усещам само насладата... Да развържеш копринените дантели на черната ми дреха. Да се отпусна на леглото, да намаля осветлението и след това да умирам от удоволствие...

Нека всяка една дума се запечата в съзнанието ти! Нека тази интрига между нас остане завинаги! За спомена и за всички изпитани чувства от този момент през цялата нощ. Само ти и аз да знаем какво означава истинска любов!

© Андреа Емилова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Влюбена сииии,дааа, като че ли много,много...
  • Наистина красота... Вълшебно е!
  • О, толкова роматично написано, че чак се отнесох! Каква красота! Омая ме! Из знаеш ли и аз искам така! Пожелавам ти, това да се превърне в реалност!
  • ...И нека тази нежност между нас остане завинаги...
    много красиво и чувствено написано!
    с обич за теб, Андреа...добре дошла.
Предложения
: ??:??