31.01.2009 г., 0:10 ч.

Нека да играем чисто! 

  Проза » Други
836 0 1

        Нека да играем чисто. Да, въпреки че играта е мръсна и ни предоставя много повече от нужните възможности да измамим. Нека да играем чисто.

   Въпреки, че не ни е в природата. Ние обичаме да се въргаляме в калта, една подсъзнателна любов, неконтролируема, сляпа и малко плашеща. Но това не ни е нужно. То не може да ни направи по-щастливи, по-умни, по-добри, повече хора...

Нека веднъж да спазим правилата. Странно е, че винаги сме ги заобикаляли старателно. Но вече няма нужда от номера, подлости и прикрити мисли. Нека да ги оставим в миналото. Познаваме се не от вчера, знаем си целия арсенал от скрити ходове. Време ни е вече да спрем с руската рулетка. В противен случай един от нас ще "изгърми", няма друг начин... Нека да играем чисто!!!

 

© Алекс Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Алекс, харесва ми как винаги казваш много неща с малко думи, но понякога малкото не е достатъчно, на мен лично би ми харесало да те почта още малко Иначе призива ти за честна игра много ме трогна, всеки има нужда да свали маските и гримасите за да почувства наистина любовта...
Предложения
: ??:??