29.08.2023 г., 7:39 ч.

Нема такъв смях 

  Проза » Хумористична
272 2 12
1 мин за четене



В магазина, пред касата, се е наредила и млада майка с две сладки момченца. По-голямото обаче нещо си е харесало и на висок глас й са моли.
- Мамо, искам го, моля те, моля те, моля те.
- Не може, миличък, това не е за малки дечица - с усмивка му отговаря мамчето.
- Искам, искам го, купи ми го - продължава то.
- Вече ти обясних, това е за големи хора, не за малчовци - продължава търпеливо да му обяснява тя.
- Ти ми го купи сега, аз като порасна, тогава ще го отворя - намира хитър довод хлапето.
В този момент момичето зад щанда се обажда, за да помогне с авторитет, на майчето. И в същото време, познавайки мисленето на клиентите си, е сигурна за себе си, че става въпрос сигурно за енергийна напитка.
- Майка ти е права! Тези неща не са за малки момченца и момиченца. Като пораснеш, тогава!
А малкият мъж не спира.
- Ама аз сега го искам, не мога да чакам - и в същия миг, явно решил, че трябват действия, щом от дума не разбират, като мишле се изкубва от ръката на майка си, прибягва наблизо и след секунди гордо и с усмивка поставя на тезгяха един шарен... презерватив...

27.08.2023.

Историята е реална и още пари :0))
От вчера е и като чух финала, няма да казвам как се смях, особено на фона на гениалния лаф на момченцето преди това, че ще го отвори, когато порасне :@))
Нема такъв смях ;*))
Даже поисках разрешение да напиша и публикувам тази умопомрачителна случка :-))

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мерсаж, Ина 🤣🙃🤣
  • То ще чака да порасне! ... Имам един приятел японец, ..един ден му викам- ти си истински професионалист, 25 години правиш това, а той сбърчи вежди, усмихна се леко и ме сряза - О, това е нищо. Трябва поне 50 години усъвършенстване. Моят учител е на 115 години и още се учи... Останах с усещането, че съм го засегнала ... Щом отсега знае какво иска, ще се оправи ахах развесели ме и ти, Жоро.
  • Мерси, Лина, а за това си много права 🙃
  • Блазе му на детството! То може да иска и не може да чака. Поздрави!
  • 😊
  • При мен е както дойде.
  • Аз не търся вдъхновението, то ме намира 🤣🙃🤣
  • Моят живот е изпълнен с приказни герои и затова пиша. Ако и твоят живот е такъв няма начин да не се вдъхновиш.
  • Така си е абсолютна истина 😊
    Мерси, Катя 🤣
    ПП
    С този коментар ми даваш повод да спомена, че и приказки пиша, не са много, но имам.
    Тук не помня да съм публикувал такава, но може и да има 🙃
  • Това е да имаш мерак.
    Децата много сладко ни разсмиват нас порасналите деца.
  • Ничка, а питаш ли ме мен, като ми я разказаха 🤣
    И как младежът клати кутийката до ушото си, да чуе тракането на "бонбоните" вътре 😊🤣😊
  • Ще ме умориш, Гош🤣🤣🤣🙀🙀🙀
Предложения
: ??:??