18.11.2007 г., 19:05 ч.

Непознатата 

  Проза » Разкази
1075 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене
 

  Лято е...Слънцето скоро ще изгрее...Лекият морски бриз си играеше с косата му...Седнал на стола на терасата си Иво но беше спал и тази нощ пракарвайки в мисли за онова невероятно същество, което го правеше адски щастлив напоследък.А вътре в стаята, на леглото му спеше приятелката му. Поглеждайки я, той се сети колко много я обича, усмихна се леко...спомняйки си за всички хубави моменти с нея.
  За да изгони от мислите си Аника реши да си вземе душ. Съблече  дрехите си, влезе под душа и пусна ледената вода да се стича по изваяното му тяло. Вглъбен в мисли на бе чул кога Лили е влязла в банята при него и още сънена му се усмихваше закачливо...тя бавно свали потничето и боксерките, с които спеше. Направи две крачки и се озова до него под душа. Целуна го страстно. Въпреки ледената вода кръвта му закипя. Хвана я и носейки я на ръце я постави на леглото...
Слънцето беше изгряло  вече и лъчите му се отразяваха върху мокрите им голи тела. Страстта растеше между тях. Застанал над нея Иво и се любуваше, нежно галеше тялото й, обсипваше я с целувки, попивайки всяка капка вода...Лили превиваше тялото си от наслада, леки стонове излизаха от устата й, не издържаше, искаше да се любят...Той, познавайки я до болка добре, отгатнал мислите й я сграбчи...Любиха се дълго и страстно...
 Иво лежеше в леглото въпреки, че току що бе правил страхотен секс с приятелката си...и  ледения душ преди това, все още мислеше за Аника...
  Беше му влязла под кожата за толкова кратко време.Той беше много монотонен човек и трудно допускаше хора до себе си, но тя...тя явно беше по - различна от другите...

.....следва продължение...

© Деси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??