9.03.2023 г., 10:59 ч.

Неправилни нерегламентирани хрумвания 

  Проза » Други
348 0 4
2 мин за четене

Прозорец на Овертон… Известна система за прокарване на неестествени идеи. Отваря се постепенно, внушава се внимателно, стига до абсурден, но логичен резултат в мисленето…

Използва се отдавна, а напоследък – редовно.

Например… Да, вземам един антихуманен, нецивилизационен, безкрайно отвратителен за нормалния човек, експеримент, постепенно преминаващ в реалност.

Стъпка първа: обяснението, че човечеството се увеличава, а изхранването се усложнява.

Което е странно за някои хора и даже цели региони по света, преживяващи някак си и днес с това, с което са оцелявали дедите им. Напомням – Африка, Централна Азия…

Но – на останалите, цивилизованите, се обяснява: скоро храната свършва. Защото стават много всякаквите там… Там и тук…

Твърдението се възприема и става аксиома.

Стъпка втора: налага се да не сме гурмета, а да се храним с всичко подходящо. Всичко, съдържащо полезни за организма вещества.

Пример. Студентска сбирка. В 4 заранта свършва мезето. Пиене има, ама на голо… Не е студентка, нали?

Букетът карамфили, поднесен на рожденика, набързо става на салата. На сутринта никой не помни /а и не ще да помни!/ вкуса й. Но… Станало е мезе…

Така че…

Ето ви природна храна – насекоми, червеи…

Бррр…

То това – отначало. Ама като огладнее човек… И готвено от жена си приема…

Значи – може и с нови природни манджи…

Стъпка трета…

Стъпка четвърта…

Финална – канибализмът е полезно нещо. Хем има природосъобразна храна, хем ти е под ръка, хем излишните хора изчезват. При това донасяйки някаква полза…

Гадно? Нецивилизовано? Нехуманно?

Вече си увиснал през прозореца на Овертон и си приел внушенията…

П.П. Така се провеждат модерните промивки на мозъчните остатъци. И се води, примерно, до русофобията. Забрана на различно мнение /блокираш читатели, та да изригваш волно войнствеността на неслужилия/, възпяване на нацистите, рушене на паметници, война с оръжие срещу мисленето… И лицемерни въздишки по мира, докато драскаш сантамоникски войнствени елементарщини край созополския бряг…

Постепенно, постепенно – и български нацист става интернационален глупак…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тишината ще спаси света... умрелия!
  • Благодаря, Дочке, Пепи!
    И каква тишина - наситена от страх...
  • Някои са яли и фикус на салата! Като му сложиш сол,оцет и олио, всичко става на салата!

    "Човекът - природосъобразен продукт или божие торение?" (тВорение - грешката е правилна)
  • Ей, това си е страхотна идея за салата от карамфили. Толкова много имам след празника. И си прав за останалото: Вредно е да се мисли
Предложения
: ??:??