30.11.2022 г., 11:16 ч.

Неправилният електорат 

  Проза » Други
349 6 12
3 мин за четене

Идат избори

Виждат го и слепите…

Разбираме го по суетата на подготовката за фалшификации. Най-напред се заеха депутатите със законовата подготовка на мошеничеството. За едните и децата знаят, че лъжат. Познаваме и техниките дори – от „индианска нишка“ до превръщането на нормалния глас в нередовен с едно драсване на химикалката.

Други партии се оплакаха публично, че с машините загубили 150 000 гласа, та внесоха и бюлетините. Да наваксат…

А всички повтарят една и съща лъжа, превръщана в алиби. Видите ли, виновни за намаляващите гласоподаватели са самите граждани. Не щат да им гласуват…

Последният път до машините се разходили под 50% от имащите официално право на глас. Което логично и морално прави резултатите нередовни. Но не и незаконни – по нашенските „закони“…

Освен това, лошите избиратели така гласували, че парламентът хем е некадърен, хем няма да устиска дълго. Само по няколко заплати на дупетат… /Макар че, поглеждайки в залата, се убеждаваме – за некадърността са прави./

Видите ли, викат, има много партии – ходете и избирайте. Която ще да е…

Тук веднага прилагам правилото на пазарната демокрация – купувам само качествено и нужно. Никой не може да ме задължи – вляза ли в магазина, непременно трябва нещо да купя. Ама ненужно, некачествено, вредно дори – трябва да купя…

Изнесете свестна стока на политическата си сергия – ще купя. Не е ли свестна – ами няма да плащам с гласа си некадърното. Та да ставам за смях, а мошениците да ми се присмиват – „Тоя избирател пак се мина като ученичка на първа среща…“

Още повече, че е логично отговорността за избирането на некадърниците да се носи от избралите ги. Но… Политическите пубери въртят една елементарна манипулация – виновни били негласувалите??? Що, бе льольовци? Вие им гласувахте, нали? А сега – „Моля, госпожо, кой ми сра в гащите…“

Обаче, и за друго ни упрекват. Били сме гласували неправилно, имало разпръскване на гласовете, много партии, не можели да съставят правителство…

На крив…

Така де, космосът пречи…

Хем имаш право да избираш когото си искаш /от строго регламентираните и ограничени от управляващите партии/, хем не бива да даваш глас за неудобни им…

Демокрация…

Тоталитаризъм…

/Отклонение – всеобщата демокрация не е ли тотална? Тоест, тоталитаризъм?/

И затова, заради тоя лош избирател, заради тоя непослушен народ – властта се влачи, правителство няма, далавераджиите си подготвят удобни правила, бюджет – тцъ, животът – хич…

Изходът?

Ами да се върнем 33 години назад?

Тогава всичко беше политически наред – целият народ гласуваше, 99,9% бяха за една партия и патерицата й, правителството беше определено още преди изборите, проблемите бяха в избора между доброто и още по-доброто, а по екрана не бродеха депутати и други престъпници, народът си стоеше в историческата анабиоза - мълчалив и кротък…

Ама тогава разните политикани щяха да са си отново нищожества, но неизвестни нищожества. И незабогатели измамници и бандити…

Какви сме ние, че ще променяме светлия исторически път към неизвестните евроатлантически ценности?

Гласувайте правилно! Щото иначе…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И всичко това пак е на нашия гръб. Да гласуваме, но няма за кого.
  • "Ако гласуването променяше нещо, нямаше да ни разрешат да го практикуваме."- Твен..но като замисъл не е лошо; просто отдавна не работи, пардоне муа - работи, но само за някои
  • Благодаря, Стойчо!
  • "Няма пък"!-упорства властта.
    Щом са решили така, ще прибавят и избиратели от оня свят, дори ще излезе по-евтино...
  • Благодаря, Румява, Владимире, Петре, Тоти!
  • Рибата и мътната вода.
    Поздрави! Успех!
  • Само да попитам,... че ще дадат кИбапчета, ще дадат, ама вино или бира да си носим ли
  • Стари филми, стари книги обичам и препрочитам...
    "Каква ще съм, каква ще съм
    при Христа Бърдукя?
    Тра-ла-ла, тра-ла-ла-ла... Йордан Йовков "Баща и син"
    Това ми дойде на ум, това написах. Кой ли ще е следващият и какво ще стане с нас!
  • "Какви сме ние, че ще променяме светлия исторически път към неизвестните евроатлантически ценности?" Така е то - какви сме ние? Поздравления.
  • Благодаря, Миночка, Младене!
    Аз смятам, че поредица от избори ще е по-евтина от управление на сегашните. И като пари...
    Младене, подценяваш Боко - той е завършен лъжец, Кирето се опитва да го надмине, но има много да драпа за това. Обаче - напъва.
  • На тия политици нещо мозъците са зациклили, само избори сънуват, как нямат капка срам!
  • Прав си, Георги. Първо да изнесат на политическата сергия нещо качествено, пък тогава да ни поискат гласовете. Всички те са от обиковен мошеник нагоре. А Кирето Простокире надмина всички - изпечен л--ец е. И родната си майка ще излъже. Жена си вече я излъга до дупка /Ленчовата/. С машини вотът е много лесно да бъде фалшифициран и беше фалшифициран. Ама мандрата затвори кепенците.
Предложения
: ??:??